woensdag 2 januari 2013

De Boekenkast, plank 4


Het heeft even geduurd voordat deze plank was geborduurd...
Dat lag niet geheel aan mij...
want plank 1 t/m 3 kwam van eind januari tot en met midden april...
en toen.... maar wachten... en wachten... en wachten...
want pas eind september kreeg ik plank 4....
was helemaal enthousiast tot en met plank 3
maar als je dan 5 maanden er tussen hebt...
dan moet je opnieuw enthousiast worden...
Heb dus geleerd vorig jaar....
Dat ik geen club mens ben...
Doe niet meer mee aan iets waarvan ik niet van tevoren weet
of er een regelmaat in het versturen zit...
Verbind mij ook helemaal niet meer aan een andere club waarvan
ik niet weet welke patronen je krijgt....
Leuk voorbeeld... maar kreeg heel wat anders toegestuurd
en iedere keer een andere veroudering manier?
Jammer nee ook niet, was dus zwaar teleurgesteld!
Nee, ik ben geen club mens... maar
het patroon en idee van de boekenkast
vind ik wel 'errug' leuk!
Hier de boekenkast tot nu toe...
nog een plank borduren en dan de lijst...
fijne dag,
groetjes van Marijke

17 opmerkingen:

Carin zei

Wat jammer dat als je aan een club meedoet, ze niet op een volgend komen, tenminste met regelmaat.
Maar ik moet wel zeggen dat je boekenplank ENORM leuk wordt !!

Carin zei

oeps.... vergeet ik je nog het allerbeste te wensen voor 2013 !

soyee zei

Ik kan me voorstellen dat als het niet vloeiend verloopt dat dat vervelend is. Het is wel een héél leuk patroon. Ik ben benieuwd hoe het eind resultaat is.

Guusje, zei

Wat een prachtig borduurwerk wordt dit. Zoveel mooie volle planken.

quiltvitrine zei

Nog de allerbeste wensen voor 2013 toegewenst.
Het is toch helemaal niet erg dat je geen clubmens bent. Als je maar gewoon gezellig bezig bent met datgene wat jij leuk vindt. Wel jammer hoor dat je 5 maanden moest wachten voor nummer 4, maar het is wel mooi geworden.

Ineke Hulzebos zei

Ik vind dit wel heel erg mooi worden!!!

Conny's-blog zei

O dit borduurwerk is echt schitterend hoor, jammer dat je zo moest wachten...............liefs.Conny

Rennie zei

Jammer voor je, maar het resultaat mag er zijn hoor jij 'niet club-vriendinnetje'.

Amarins zei

Daar zou ik dus ook niet tegen kunnen, elke keer erger je weer als iets niet komt. Ik club wel maar dan wel clubjes die elke maand met regelmat komen. Je werk is in ieder geval prachtig mooi.

Gerry zei

Wat jammer dat je niet krijgt wat ze beloven als je lid bent van een club.
Maar ik vind deze borduurlap wel heel mooi! Dus zie uit naar het eindresultaat!

Lieve groet,
Gerry

Jeanny zei

Jammer dat afspraken niet nagekomen worden. ziet er wel heel mooi uit !
Lieve groet

Lida zei

Beste wensen en succes met deze kast, ik vind hem echt gaaf worden! Groetjes
Lida

tiny zei

Hij wordt wel prachtig, en ja het is jammer als het niet met regelmaat verstuurd wordt.

Hilde zei

Ondanks de tegenslagen toch een mooi werkje weer vanjouw hand!

Grit zei

Wunderschön ist die Stickerei.
Lieeb Grüße Grit

sylvia zei

erg leuk!!
ik ben inderdaad dit jaar ook bezig geweest met een club en moest de helft van de keren zeuren om het patroon: nooit meer doe ik dit dus.
niet netjes van ze, he?!
alle goeds nog voor het nieuwe jaar, maak er wat moois van, groetjes, sylvia

marion zei

ik twijfel om aan de boekenplank te beginnen mag ik vragen bij wie jij bent geweest? Als je het niet wil zeggen ook ok hoor

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...