maandag 4 januari 2010


Dit is het vogelquiltje geworden, met de machine en hand gequilt. Door het zoeken in stoffenwinkels in onze buurt (we hebben geen auto), naar geschikte stof voor deze quilt, had ik het jaren geleden opgegeven.
Als ik nu zie hoeveel online winkels er zijn waar je evt. stof kunt bestellen, enorm.
Trouwens dit is ook wel iets waar ik aan moet wennen. Vorige maand heb ik voor het eerst een patronen boekje besteld van meme's quilts, dan blijf ik dus iedere dag in spanning, tot de postbode het in de bus gooit. Tikkie onzeker, gaat het wel goed, komt het wel aan!
Maar ja hoor, gewoon na een paar dagen, bonk! lag hij toch op de mat.
Het is een boekje met wat country patronen voor de winter en gemaakt van in thee geverfde ruitstofjes, echt mijn ding.
Nog niets uitgemaakt, wordt denk ik een projekt voor eind van dit jaar. Wel natuurlijk ideeën uit gehaald.
Volgende keer zal ik wat vertellen over mijn nieuwste aanwinst een bureau speldenkussen in de vorm van een bloem, zit ook een leuk verhaal aan vast omdat ik nog niet zoveel weet over wat er allemaal te koop is en mijn engels ook niet optimaal is.
Tot dan groeten Marijke

2 opmerkingen:

  1. Hoi Martijke welkom terug in de wereld van het quilten en (pas op) de ook nogal verslavende bezigheid van het bloggen!!! Ik zet je op mijn blog om je te volgen, veel plezier met beide hobbys gewenst, groetjes, Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je deze ook hebt afgemaakt, nu op naar het volgende project!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!