zondag 3 januari 2010

Graag wil ik vertellen waarom ik weer ben gaan patchen en quilten.
Ongeveer 10 jaar geleden ben ik opgehouden met quilten omdat de winkel "de border" haar deuren sloot, een lapje hier in de buurt kopen werd een vreselijke zoekpartij en ik heb het toen maar opgegeven.
Tot drie maanden geleden, mijn moeder zat met haar buurvrouw in de bus en die vertelde dat haar schoondochter een quiltwinkel ging openen.
Daar moest ik naar toe, geweldige winkel, natuurlijk lapjes gekocht en heerlijk een bakje thee gedronken, bedankt Sandra!
Nu ben ik wel zo dat ik graag wat afmaak, zodoende heb ik de vogeltjes quilt weer te voorschijn gehaald en afgemaakt. Het had eigenlijk een heel grote kussenhoes moeten worden maar de kussenvulling op zich had ik al lang niet meer. Ik heb er maar een kleedje van gemaakt.
Als je dan weer wilt gaan quilten, wil je weer patroontjes en ideeën opdoen, ik ontdekte het internet, quilten startpagina en nog één en weer één, fijn Mia er gaat een hele nieuwe wereld open. En nu mijn blog, vind ik nog wel eng, maar zal hoop ik snel wennen.

3 opmerkingen:

  1. Welkom in de blogwereld, Marijke. Het is super leuk om te doen, ook heel erg leuk als je reacties krijgt. Ook leuk dat je weer het quilten op hebt gepakt!!!!Ik kom gauw weer eens bij je langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat je zo je hobby weer hebt kunnen oppakken! En ook nog een blog gestart, toe maar :0) Ik kom hier zeker af en toe bij je buurten. Doeg

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!