zondag 24 januari 2010

Kijk hier ben ik nu mee bezig, het irish chain blok, dat wordt het blok wat de sneeuwpoppen van snowbound omlijst.

Ook ben ik nog bezig met een kussenovertrek in de stijl van "convergence quilts van Ricky Tims" waar ik natuurlijk weer een eigen draai aan geef. Wil van alles leren en uitproberen.
Dit kussenovertrek word voor mij het projekt dat ik echt, voor het eerst goed, wil handquilten, vind ik onwijs moeilijk!

Daarom ben ik ook nog bezig met een soort sampler van negen blokken waar ik van alles in verwerk wat ik leuk vind. Een deel hebben jullie de vorige keer gezien, ligt even een beetje stil maar heb al vast een stitcherie patroon gekocht wat ik daar weer in wil verwerken.

Dus al met al, plannen genoeg, het quiltvirus heeft dus echt toegeslagen!

Reacties op mijn berichtjes vind ik erg leuk en wil degene die dit al hebben gedaan hierbij hartelijk bedanken.

Groeten Marijke

6 opmerkingen:

  1. hallo Marijke nou je blokje ziet er in ieder geval mooi uit.En over het quiltvirus daar hebben zeker meer mensen last van maar wel leuk om het zo allemaal samen te delen en elkaar te laten zien.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marijke, ben zelf ook ernstig besmet met het quiltvirus. Kan er dagen mee zoet zijn.
    Het handquilten is een precies werkje. Zelf ben ik nog niet handig met de naaimachine en doe dus bijna alles met de hand. Je irish chain blok ziet mooi uit :) Tot gauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi strak blok en prachtige kleuren.
    welkom in weblogland.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt dat een mooi blok zeg, staat volgens mij super straks met al die lieve appplicaties ertussen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig blok, ik ben benieuwd naar de rest. Ik kwam vandaag via Sandra op je blog en ben zwaar onder de indruk van je kussen met hanen en de losse haan. Wat een prachtwerken!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!