donderdag 7 januari 2010

Mag ik mij even voorstellen, ik heet Beer en ben een chocoladekleurige labrador van bijna 11 maanden oud.
Mijn baasjes zijn gek op mij en ik ook op hen. Ben gek op aandacht en knuffelen (jammer genoeg quilt ze graag en heeft ze nu ook nog een blog), hou van water, modder en sneeuw, duik er graag in, maar wil dan wel mijn kop, na afloop, aan hun broekspijpen afvegen. Houd ervan om lekker zacht en warm te liggen en sleep met allerlei kleedjes tot ik lekker lig. En bovenal houd ik natuurlijk van mijn natje en droogje. Af en toe zal ik even mijn kop om het hoekje steken om de blog van mijn baasje in de gaten te houden. Tot ziens! Pootje van Beer.

2 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd, dat koppie!
    PS: Beer verdient wel een eigen quiltje vind ik :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat kunnen ze toch heerlijk op hun .... zitten hihi! Leuk dat je bij mij bent wezen kijken! Ik ga je volgend hoor! Mooie avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!