maandag 25 januari 2010

Speciaal voor de give away van daantjesheart, help haar om de minstens 100 reacties te krijgen, heb ik deze foto gemaakt van mijn borduurwerk, wat een plekje heeft in mijn keuken.
Kruissteekborduurpatronen heb ik tegenwoordig wat moeite mee, kan de steekjes niet meer zo goed zien en ook de patronen kriebelen voor mijn ogen. Ben nu een stitchery aan het maken, patroontje wel vergroot maar dat gaat veel leuker. Als het af is laat ik hem wel zien.
Nog een fijne dag, groeten Marijke

2 opmerkingen:

  1. Hé dat is nog es lief!! Lijkt me een heerlijke appeltaart hihi! Mooie avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ik weer! Over 1,5 maanden hoop ik ook 51 jaar te worden en hier zijn de oogjes ook al lang in gebruik. Zelf laat ik mij helpen door een brilloep, meis, het einde!!! De steekjes en het patroon worden ineens 2,5 keer zo groot!! Ziet er misschien niet uit, maar kan me niets schelen, het werkt heerlijk !!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!