donderdag 7 januari 2010

Verborgen in een kast vond ik...

Ooit in een ver verleden, heb ik
deze kussensloopjes gemaakt,
toch heb ik ze nooit kunnen
weggooien, het zijn mijn eerste
quiltjes, nostalgie.
De gele bloemetjes stof was nog
van Laura Ashley.
Gisteren heb ik stof gekocht voor het nieuwe blok van de maand van Bunny Hill "Snowbound", lijkt me een leuk werkje voor op de Bee. Wit blauwe wolkenstof als achtergrond voor de sneeuwpop applique en warme zachte rose stoffen voor de "Irish chain blocks".
De achtergrond blokken zijn al gesneden en wat applicaties uitgeknipt zodat ik zo kan beginnen.
Allemaal nog een fijne dag, groeten Marijke


1 opmerking:

  1. Goed dat je ze hebt bewaard, je eerste project blijft altijd bijzonder. Tot op de bee!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!