zondag 31 januari 2010

Waar is ze nu mee bezig...
Mijn Irisch chains voor snowbound zijn af en omdat te vieren ben ik aan de red delicious BOM van vorig jaar begonnen. Ik heb namelijk gemerkt dat ik appliqueren ook erg leuk vind. Ook de uitdaging om met alleen rode lapjes te spelen vind ik "olienootjes eten", kan er niet mee ophouden, zo leuk! Vandaag heb ik alle achtergronden vast geknipt, vind ik wat minder leuk maar de pret van combineren kan weer beginnen.
Ook heb ik een nieuw WIMmetje de nieuwe BOM van sundropsdesign met hondjes. Oooo, zo leukkkkkkkk!
Groetjes Marijke

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vogeltjes joh! Hoe groot wordt de quilt? Staan er ook Labradors op de nieuwe BOm dat je weet? Mooie avond verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Marijke ook ik vind dit een mooi patroon moet zelf ook mn eigen inhouden om er niet aan te beginnen je hebt er leuke stofjes voor gebruikt.Veel succes en ik zal het lekker bij jou gaan volgen.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je berichtje op mijn blog Marijke... en het jouwe mag er ook zijn ....wat een leuk blok heb je gemaakt...alleen maar roodtonen lijkt me een hele uitdaging maar de vogeltjes zijn alvast goed gelukt...ben benieuwd naar de hele quilt....succes
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de red deliciousbom kom ik ook op mijn handwerkclub tegen. ik ben er zeer van gecharmeerd, veel plezier met het maken ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes zijn het, lijkt mij ook heel leuk om te doen. Bedankt voor jouw berichtje op mijn blog, jouw blog ziet er ook heel gezellig uit. Tot vrijdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!