zaterdag 16 januari 2010

Zal ik hiermee verdergaan, of nee toch maar eerst stof snijden voor de irish chain, ja laat ik dat maar gaan doen, ik heb nl. vanmorgen een grote inch lineaal gekocht en die moet ik uitproberen toch!

Quilting Jeannet heeft een geweldig stukje op haar site geschreven, wat ben ik het daar mee eens, sinds ik op internet actief ben en quilt, heb ik me aangesloten bij een bee en is mijn vrienden en kennissenkring behoorlijk uitgebreid.
Bij Quilting Jeannet moet je nu ook even langs gaan, ze heeft nu ook een "give-away", je weet maar nooit, je kan zo in de prijzen vallen. Is trouwens altijd leuk om even langs te gaan het is een leuke site waar veel op te beleven valt.
Groeten Marijke

3 opmerkingen:

  1. Wat is je blog mooi geworden!! Je bent er helemaal ingedoken hè, heerlijk om te zien hoeveel lol je ermee hebt (quilten & het internet bedoel ik ) :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blok Marijke, je zou bijna nieuwsgierig worden naar de inhoud van het mandje.
    Ook ben ik erg nieuwsgierig naar je Irish Chain maar dat zullen we vast hier nog eens te zien krijgen.

    groetjes, Wilma B.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Marijke
    Via mijn vraag op het forum ben ik nu ook in het bezit van het picknickmandje. Je hebt het heel leuk gemaakt. Wordt het een soort van sampler? Ik maak met een paar vriendinnen een quilt die wordt samengesteld door een blok wat ieder om de beurt aanbrengt. Dit is een mooie toevoeging. Nogmaals bedankt. Groetjes, EllyvD

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!