dinsdag 9 februari 2010


Het tweede blok van red delicious, leuk om zo te spelen met stofjes. Ook het borduurgaren geeft een extra demensie aan het geheel.
Vrijdag ga ik naar de beurs in Rijswijk ben nog nooit op een quiltbeurs geweest lijkt me geweldig 60 winkels bij elkaar. Die zal ik zelf nooit kunnen bezoeken. We hebben geen auto en daarom ben ik zo blij met de winkels in mijn buurt. Ik heb al kleine stukjes stof bewaard waar ik andere stofjes bij wil kopen. En ik heb wel een verlanglijstje... Ben reuze benieuwd!

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er zeer fraai uit dit tweede blok.
    Ik heb ook heel veel zin om naar Rijswijk te gaan, veel plezier alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooo mooi deze stoffen bij dit patroon! Ik snap dat je er blij van wordt :0) Ik zie je op de beurs, je komt toch wel even bij me kletsen hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke,

    dank je wel voor je reactie op mijn blog. Wat heb je hier leuke werkjes staan! Vooral de appeltaart vind ik een schatje. Maar de rest mag er ook zijn hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marijke.
    Ik heb even op je blog rond gekeken, ziet erg leuk uit, ik kom zeker nog eens langs.
    Je RD blok wordt erg mooi. Ik ben ook met deze BOM begonnen maar hij ligt nu al een tijdje in de UFFO kast.
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,
    Ben blijkbaar voor het eerst op jouw blog, wat een schattig roodwerk ben je aan het maken, helemaal mijn smaak!Echt Red Delicious! En hoe jammer dat we elkaar niet hebben ontmoet in Rijswijk, ik was daar ook! En hoe vond je de beurs, was het zoals je gedacht had en ben je geslaagd met je boodschappenlijst? Wat een hoop vragen hè!! Maar ik hoop dat je een heel gezellige dag hebt gehad en wens je ook voor vandaag een leuke en creatieve dag! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hou van rood ;-) en deze blokken zijn schitterend! Mooi, die bloembladen met die verschillende stoffen!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!