zaterdag 6 februari 2010

Goede morgen iedereen, weer een fijn weekend.
Ben toch maar begonnen met andere sneeuwpoppen te maken, wel meer werk maar de BOM van de sneeuwpoppen viel me deze maand erg tegen. Nu dan toch maar maken wat ik in eerste instantie zou maken. Al jaren verzamel ik van alles van deze sneeuwman de laatste jaren is er bijna niets meer van te koop, ik mis hem. Hij blijft een speciaal plekje in mijn hart houden.

Ook heb ik wat nieuwe aanwinsten. De postbode bracht ze gisteren, nooit verwacht dat ik dingen op internet zou bestellen, maar vond ze zo leuk en hier in de buurt verkopen ze deze spulletjes niet dus ....... kadootje voor mij!
Groeten Marijke

5 opmerkingen:

  1. Dat was inderdaad een bijzondere sneeuwman, zoals jij hem gemaakt hebt ziet hij er ook mooi uit.
    Cadeautjes aan jezelf zijn ook altijd leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De cadeautjes aan jezelf zijn heel leuk Marijke...ik spaar ze ook al een hele tijd...en je sneeuwman is prachtig!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook de mooiste sneeuwman die er bestaat! Die verdiend het om nagemaakt te worden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke sneeuwman !
    Je hebt hele leuke kadootjes voor jezelf gekocht. Ook zo leuk verpakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat mag met recht een sneeuwman heten!! Zo zie je ze niet meer! Mooi gefestoneerd zeg! Schattige hebbedingetjes, zijn ze van Appletree? en op het internet besteld? Mooie dag vandaag! Groeten, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!