woensdag 24 februari 2010


Red Delicious blok 5. Dit vind ik nou een leuk patroon, een beetje verandert want anders blijf ik er later maar naar kijken en... eraan ergeren. Een waaier moet je denkbeeldig kunnen inklappen toch! En dan een beetje freubelwerk, doet me denken aan vrijwilligerswerk met groep 1 en 2 jaren geleden, vond ik erg leuk om te doen!
Maar ik dwaal af...
Red Delicious is een BOM van 2008-2009 van Esther Aliu, het bestaat uit 11 verschillende rode blokken. Heb gemerkt dat ik het leuk vind om patronen te maken die niet te vaak herhaald worden. Op naar het volgende blok!
Nog een fijne dag, groetjes Marijke

3 opmerkingen:

  1. Weer al zo'n mooie!! Veel plezier met blok 6 dus! Mooie avond nog! Groeten, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer een schitterend blok! En het ziet er inderdaad uit alsof je de waaier dicht kan klappen! Prachtig gedaan en een beetje veranderen hoort er toch bij! Veel plezier met je volgende blok! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!