donderdag 25 februari 2010


Tada.....de post, patroon Céline is binnen gevallen, bonk daar lag ze samen met het vintage borduurlinnen. Dit zijn de stofjes die ik afgelopen tijd heb verzameld, de meeste zijn van Moda Old Primrose Inn.
Iedere keer, moest ik ze even aaien als de kast openging. Maar nu mogen ze eruit.
Dit vond ik zo'n mooie quilt en opgebouwd uit maar vier verschillende mallen.
30 blokken van 20x20 in 6 rijen van ieder 5 blokken. Daaromheen een bies van 2 1/2cm en een buitenrand met stroken en hoekblokken. Er zitten hele mooie borduurwerkjes in verwerkt, een stukje kant en wat knopen.
Nu nog de moed verzamelen om de schaar erin te zetten, heb ik altijd wel een beetje moeite mee...
Groeten Marijke

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt vast een hele mooie quilt met die stofjes! Helemaal mijn kleuren. Leuk ook die afwisseling van patchen en stitchery. Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Marijke, ik ben ook dol op die serie van Primrose zoals je wellicht wel gezien hebt, ik denk dat deze quilt zich er ook prima voor leent, sucses ermee, enne, ik heb dat ook, die moeite om in een nieuw recht lapje te knippen.

    groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!