vrijdag 19 maart 2010


Het één na laatste blok van de red delicious. Het laatste blok vind ik één van de leukste.
Vind al jullie reacties op mijn appliqueerwerk een hele stimulans om weer aan een volgende te beginnen. Zo'n fijne quiltfamilie zijn jullie allen voor mij, ik schrijf jullie niet persoonlijk terug maar weet dat ik jullie reacties enorm leuk vind! Dank jullie wel!
Morgen ga ik naar de tomatendag in 's-Gravenzande. Voor degene die niet weten wat dat is.... Ted Storm geeft een dag voor al haar oud cursisten. Waarbij er een show en tell is en een lezing van Ted. Ook zijn er wat winkeltjes aanwezig.
Nu moet ik wel wat bekennen, ik wil heel graag van Ted een cursus volgen het liefst duimquilten, maar helaas is het er nog niet van gekomen. Maar toch mocht ik ook van haar komen. Geweldig toch! Op onze BEE had ik over de tomatendag horen vertellen en was dus erg nieuwsgierig geworden.
Morgen heb ik dus een dagje uit, verheug me enorm en zie ik vast ook andere leden van onze BEE.
Groeten en alvast een fijn weekend,
Marijke

2 opmerkingen:

  1. Een hele fijne en gezellige dag, en je blok is weer klasse.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je blok is super geworden, ik vind het sowieso en heel mooie quilt. En morgen veel plezier bij de tomatendag, kleur is wel toepasselijk voor je quilt...

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!