dinsdag 16 maart 2010


Red Delicious blok 11, heb de andere twee blokken even overgeslagen. Maar die komen gewoon nu aan de beurt.
Heb de afgelopen week mijn huisje weer een beetje veranderd een beetje rustiger (het loopt altijd ongemerkt wat voller)en winterspullen naar zolder (helaas ligt het daar nog op de grond en heb ik het nog niet opgeruimd). De schaapjes en konijntjes en eieren hebben hun plaatsje gevonden. Op tafel staat een grote glazen bokaal met wat groene stro onderin en daarop heerlijk gevulde paaseitjes, moet van iedere kleur eentje proeven. Mmm... en dan nog een kopje thee erbij, heerlijk toch!
Heb ook allerlei knipsels van interieurs en tuinen die ik in multo's bewaarde uitgezocht mijn smaak is in de jaren echt veranderd. Mijn DH houdt van strak en minimalistisch, ik meer van natuurlijk en landelijk, een wereld van verschil. Er sluipt dus steeds meer landelijk ons huis in... best een leuke combinatie!
Er liggen nu nog twee blokken red delicious, die wil ik toch eerst afmaken voor ik mij op de Céline quilt ga storten.
Zie ik daar al een beetje blauw tussen de wolken? Misschien zien we vandaag nog een zonnetje verschijnen. Ik hoop het maar!
Fijne dag, groetjes Marijke

2 opmerkingen:

  1. Je Red Delious block ziet er weer heel mooi uit, en ik denk dat iedereen dat heeft , na de winter even heerlijk ruimen en het voorjaar weer binnenhalen.
    Groet Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kersen zien er uit om zo in te bijten, wat worden je blokken toch prachtig, die stoffen,GEWELDIG!! Kom iedere keer met plezier kijken!! Succes met de volgende, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!