woensdag 24 maart 2010


Red Delicious top op de rand na af.
Zo'n groot projekt heb ik nog niet eerder gemaakt, iedere keer als ik langs de RD loop moet ik weer even kijken. Ja, hij is erg leuk geworden. Vandaag de voering gekocht en de stof voor de rand, zwart met rode vogeltjes en besjes, toch ook nog maar voor de zekerheid even gespoeld. Ook heb ik voor deze quilt handquiltgaren gekocht.
Vind de RD quilt erg leuk om te maken doordat het zo'n afwisselend werkje is. Eigenlijk wil ik weer zo'n soort quilt maken maar dan een andere techniek voor het appliqueren. Vind de Pockets of Posies ook zo leuk, maar helaas is hij een beetje duur om in een keer te kopen.
Nog een fijne avond, groeten Marijke

18 opmerkingen:

  1. Leuk geworden??????????Hij is schitterend zul je bedoelen!!!
    Lijkt mij ook leuk om een applicatieproject te doen, maar ben met zoveel bezig dat ik eerst maar eens rustig aan doe..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden, laat staan wat het met de rand erbij wordt.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is werkelijk prachtig. Is een hele klus he, zo'n grote quilt! Maar je hebt zeker eer van je werk. Ik blijf je volgen om te zien hoe hij helemaal af is.
    En duimquilten? ja dat wil ik ook ooit nog eens leren. Ik zag het afgelopen weekend bij een quiltweekend. Gaat heel mooi.
    groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig!!!!!! hij is heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Marijke, hij is geweldig!
    Veel plezier met het doorquilten van deze quilt.

    groetjes, Wilma B.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is echt heeeeeeeeel mooi geworden.
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marijke je hebt echt eer van je werk de quilt is erg mooi geworden ben benieuwd naar de quilt als de rand eraan zit.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is die mooi! Ik heb de foto vergroot om er eens goed naar te kunnen kijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je bent erg bescheiden " hij is leuk " schrijf je, hij is gewoon geweldig. dit is meteen een WIM geworden voor mij.
    gr mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is wel heel mooi geworden hoor.
    Gr. Cuny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig geworden, ook ik heb eens van dichtbij zitten kijken naar de grotere foto. Een heel groot schouderklopje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In één woord... geweldig.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, ik wil me bij de lange rij aansluiten, ik vind hem nl. ook prachtig!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is inderdaad heel erg leuk geworden joh!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze quilt heeft een echte Waaauw effect.
    Hele mooie blokken en de stofjes zijn zo intens mooi.

    Ik had deze quilt nog nergens gezien...

    Een zeer mooie quilt!!
    Groetjes,Nanske

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!