zondag 20 juni 2010



Ben weer terug........ een weekje naar America geweest, hihihi, nee in Limburg!
Wel leuk geweest alleen onze Beer is slachtoffer geweest van een tekenplaag. Speciaal tekenspul gekocht en nadat onze plastic tekentang het begaf maar een ijzeren tang aangeschaft.
Ben wel in twee quiltwinkeltjes geweest en leuke dingen gezien en gekocht, nee geen lapjes maar wel een quilthanger en twee patroontjes!
En voordat ik weg ging had ik nog een quiltbuideltje gemaakt van een lapje en een patroon wat ik had gekregen van mijn quiltvriendinnen ze gingen dus mee op reis!
Het open buideltje is de binnenkant die ik even voor jullie binnenstebuiten heb gekeerd zodat de binnenkant met vakjes goed te zien is. Kan zeggen het is geweldig in gebruik zelfs het brilletje +3.5 past erin!
Ga nu nog even de was en tassen verder uitpakken en opruimen. Kortom we zijn weer helemaal thuis!
Nog een fijne dag, groeten Marijke

5 opmerkingen:

  1. Leuk Marijke je buideltje.....de binnenkant had ook een mooie buitenkant geweest...vind het helemaal te gek gemaakt hoor!! ze zijn hartstikke handig...mooie stofjes en kleurtjes...zo te lezen heb je een fijne vakantie gehad..iets minder voor Beer maar de tekenplaag zal nu gauw opgelost zijn...ben benieuwd naar je nieuwe patroontjes.....groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk buideltje. Fijn dat je een leuke week hebt gehad en voor Beer minder, je hebt soms van die plekken waar heel veel teken voor komen. Het zal nu je weer thuis bent zich wel oplossen.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk buideltje, lijkt me heel handig voor vakantie. Is het patroontje te vinden op internet ? En nu weer het gewone leven. groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig buideltje en wat een schattige stofjes, bijna zonde dat je de binnenkant niet altijd kan zien! Nu was en strijk ze!! Fijne week, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dacht eerst dat het er 2 waren ,maar ik weet dat ik eerst moet lezen ....hahah

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!