maandag 7 juni 2010


Dit mandje met een bolbuxus of conifeer, doet mij eraan herinneren dat de bolconifeer die in de tuin staat heel erg uit zijn vorm is en nodig gesnoeid moet worden.
Het is een sober mandje geworden, een beetje zoals ik mij voel, een beetje somber zoals het weer buiten.
Maar ik hou in gedachten, when the lord closes a door somewhere he will open a window, of gewoon in het Nederlands na regen komt zonneschijn, toch!
Heel veel warmte uit mijn hart stroomt naar al mijn quiltvriendinnen, fijne week, groeten Marijke

4 opmerkingen:

  1. een versierinkje hier, een vogeltje daar
    En voila, hij straalt jouw buxus boompje
    groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach,zo,n boom tussen al het kleuren geweld geef rust toch ???
    Ik hou er van.
    Fijne dag verder lekker quilt weer gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Marijke toch is het een mooi mandje geworden ik hoop dat je je gauw weer een beetje vrolijker zal voelen in ieder geval vanuit brabant een fijne week gewenst.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk mandje is het geworden, past prachtisg bij de anderen.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!