vrijdag 30 juli 2010


De bloemen en bijtjes top is af!
Fijn weekend, groeten Marijke

18 opmerkingen:

  1. Super Marijke! en zo snel......

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt hard gewerkt, hij is echt schitterend geworden.
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SCHITTEREND!!!!!!!!!
    Hier mag je trots op zijn.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze quilt verdient een hele mooie plaats in jouw huis! Geniet van je weekend! Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Congratulations Marijke, this quilt is really beautiful & I like how you've made it your own by using flowers from the fabric, very clever!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig , wat is hij mooi geworden.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is tie gaaf Marijke!! Een tien met een griffel hoor, snel gedaan, heerlijke kleuren, geniet ervan joh!! Mooie dag, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat is hij mooi. Ik vind hem gewoon prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf dat je top klaar is Marijke. Heel mooi geworden!
    Ook leuk dat je aan mijn giveaway meedoet. Het Schoolhouse quiltje wat ik nu maak staat in het boek "Prairie Children and their Quilts".

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele leuke eigen versie gemaakt.Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben wel wat laat, maar toch wil ik je even laten weten, dat ik het geheel prachtig !!!!vind. Ik ben nog steeds bezig en hoop dat ik met mijn kleuren ook tot een goed geheel kom. Leuk he, die verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!