dinsdag 27 juli 2010



Heb zo iets leuks deze week gekocht en besteld!
Het boek born to quilt heb ik besteld bij de Lapjesgaard, plofte vanmiddag op de mat, Heleen nogmaals bedankt, ben er zo super blij mee er staan zulke leuke dingen in o.a. een naaimachinehoes en allerlei andere leuke en handige dingen.
Het kaffe fassett boek komt van de boekhandel in de stad.
En ooo, deze lapjes van het quilterspalet wilden zo graag met mij mee. Helemaal verliefd op de kleurtjes en aaien hè!

Niet storen.... lig net zo lekker, houd van lekker zacht liggen en sleep mijn kussentjes overal naar toe waar ik de bazen, met één oog, toch in de gaten kan houden. Ze zouden toch stiekum iets te eten voor mij kunnen maken en dat mag ik toch niet missen.
Groeten van de Beer

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!