woensdag 28 juli 2010


Zien jullie waarom ik mijn quilt heb omgedoopt in de bloemetjes en bijtjes quilt? Zien jullie hoeveel verschillende bijenstoffen er zijn gebruikt?
Zien jullie dat mijn quilt uit vier hoofdkleuren bestaat?
Zien jullie dat er vier kleurblokken in de blokkenranden zijn gedraaid?
.....Vind zoiets altijd leuk geeft een beetje spanning in de quilt. Heb ooit eens een schilderij van een stoel gezien, waar een stoelpoot van ontbrak, als je naar zoiets kijkt blijf je naar het ontbrekende of niet helemaal perfecte deel zoeken. Ik hou wel van zo'n grapje.....
Weten jullie wat voor kleur de laatste kleine blokkenrand krijgt?
Weten jullie al welke kleuren ik voor de rand zal gebruiken?

Vond het leuk om het idee wat ik voor mijn bloemetjes en bijtjes quilt had en heb gemaakt door de vragen die hierboven staan een beetje uit te leggen.
Fijne dag, groeten Marijke

9 opmerkingen:

  1. Wouw Marijke, ik vind hem schitterend, hij is erg vrolijk geworden van de gekozen kleuren.
    Komt er nog een rand aan dan, of bedoel je de bies? Als het de bies is zou ik de zelfde stof pakken waar je nu mee bent ge-eindigd.
    Geen idee welke blokken er nog aan komen dus daar kan ik je geen idee van geven.

    Maar hij wordt mooi, dat is één ding wat zeker is.

    groetjes, Wilma B.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wt een vragen Marijke, ik ga me er maar niet helemaal in verdiepen, maar mooi ist tie!

    groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bloemen in de naam begreep ik meteen, maar de bijtjes??? Nou ik heb ze gevonden hoor, wat subtiel en wat past het goed bij het bloementhema. Het is een feestje om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een vragen, maar uuh bloemen die zie ik en wacht ja de bijtjes heb ik ook gevonden LEUK! en die vier kleuren kan je niet missen maar wat de volgende word effies goed kijken GEEL? heb ik ze zo allemaal gehad? Je top word erg mooi, veel naai plezier. groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik heb vandaag pas je blog ontdekt, maar wat een vrolijke kleuren gebruik je. Vooral de bloemen zijn prachtig geworden.
    Ik wilde je nog wat vragen, heb je voor blok 13 als ondergrond de stof van Lecien, mr. March Nature gebruikt!
    groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marijke ik zie de bloemen en de bijtjes , natuurlijk je 4 kleuren , maar je blokken die gedraaid zijn niet. Komt er nu nog een rand om met bloemetjes? Vind hem zo ook heel mooi. Fijne dag nog Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wat wordt hij mooi en wat doe je dit snel. De bloemen en bijtjes maken het tot een hele bijzondere mooie quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt hard gewerkt de laatste dagen en dat is goed te zien! Je quilt is erg leuk geworden.

    Groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!