zaterdag 4 september 2010


De halve one block wonders zijn gemaakt en was natuurlijk benieuwd!
Heb ze maar even op de vloer uitgelegd, o, wordt toch groter als ik dacht, nu ongeveer 160 in het vierkant, gaat natuurlijk nog wel heel wat af door het in elkaar stikken.
Weet nog niet of ik het langwerpig of vierkanterig, hihi, ga maken.
Ga eerst maar eens bloemschikken met alle mooie bloemen die zomaar op de grond liggen.
Moet ook nog roze stof gaan kopen, want dat heb ik nog niet. En wat ga ik met de kleine ontbrekende stukjes aan de boven- en onderkant doen, hmmm, weet ik ook nog niet. Ook moet ik nog beslissen welke blokken ik voor de zijkant ga gebruiken, hihihi, weet ik ook nog niet. Het was zo leuk om deze blokken te naaien, het hele stapeltje was in 6 dagen in elkaar genaaid, gaat zo vlug want iedere keer wil je toch even kijken hoe de volgende wordt, hihihi!
Fijn weekend, groetjes Marijke

10 opmerkingen:

  1. Die one block wonder techniek ga ik ook nog eens uitproberen. Wat een prachtig resultaat ligt hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, nou ja zeg!! Jij gaat ook als een speer!! Het ziet er al schitterend uit joh!! Ben benieuwd hoe je het verder gaat doen maar het gaat helemal goedkomen, ben ik niet bang voor!! Mooi weekend verder, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig!!! Wat ben je toch een bezig bijtje, en alles is even mooi. Fijne dag nog, groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zoooo, wat ga jij snel!! Maar het is ook inderdaad leuk om te zien hoe het volgende blok wordt. De mijne is 1.15 hoog geworden (de breedte weet ik nog niet, ben nog bezig). Heb eergisteren een groen stofje gekocht voor de biesjes. Die puntjes, daar zit ik ook nog mee. Kan je natuurlijk ook wegsnijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi, Marijke met die zachte kleuren.

    Fijne zondag,
    Inge

    http://ingesquiltverhalen.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit mooi, ik zal het ook eens uit gaan proberen ooit want ik blijf het een bijzonder effect vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh, wat is dit mooi.
    Groetjes mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, wat een mooie blokken en supermooie kleuren!!
    wat leuk, dat familieborduurwerk, hangen jullie het ook omstebeurt op in huis...:)
    tis wel heel mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie is het aan het worden. PRACHTIG!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow Marijke, this is looking absolutely fabulous! You would never believe that it was produced from just one fabric......I love it!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!