dinsdag 28 september 2010



De top van de kaleidoscoop zit bijna in elkaar. Maar omdat ik nog een paar handquiltprojecten in wachtrij heb, wordt deze quilt op de machine gequilt en op de quilt as you go in elkaar gezet. Daarom bestaat hij uit vier delen.
Wil deze quilt eigenlijk als tafelkleed gaan gebruiken. Omdat hij dan aan alle kanten evenlang over de tafel moet hangen heb ik er aan de korte kant grotere punten aangemaakt.
Voor de achterkant moet toch nog een stukje stof worden gekocht en nog een klosje garen voor het doorquilten, rot hè hihihi!
Groeten Marijke

11 opmerkingen:

  1. Heel vervelend dat je weer naar een quiltwinkel toe miet haha.
    De top is heel mooi geworden. Zal me eens verdiepen in de quilt as you go methode. Ik dacht dat dat alleen met blokken kon maar blijkbaar dus ook met een hele top die klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou het ook niet leuk vinden om weer te moeten winkelen.
    Je top is prachtig geworden.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dat toch vervelend dat je alweer naar de winkel moet. Je top is prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja er is niets vervelende dan dat je weer!!! naar die quiltwinkel moet. Je top is schitterend geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je top ziet er schitterend uit. En wat heb je die rand op een aparte manier gemaakt! Ik heb de bies eraan en moet nu de rand nog. Ik stuur je binnenkort een foto!
    groetjes,
    Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij wordt prachtig Marijke! Geen idee waar je je naden nu krijgt. Laat je weten of het wat is, met de quilt as you go manier?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zoals je de blokken hebt gegroepeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat vervelend he dat winkelen. Ik kom ook net van Elly Prins vandaan. Heel vervelend. Je top is erg mooi geworden. Ik vind quilt as you go prima werken voor grote stukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo verrassend met deze rozenstof...Mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaleidoscoop quilt! Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!