maandag 20 september 2010



Deze week wordt het herfst, weer een mandje met pompoenen en.... de eekhoorn staat te kijken wat voor fruit hij zal gaan opeten... hihihi!
De tassen staan klaar, gaat ze op reis? Nee hoor.... ik ga een dagje op cursus, wat moet een mens veel meeslepen en nog ben ik bang om wat te vergeten.
Karen Lipton geeft de cursus low stress mmm... voor mij best een beetje stress hihihi! Ken mijn naaimachientje nog niet zo goed hij zit nu wel lekker stevig ingepakt in zijn tas en hoop dat hij mij dadelijk goed gaat helpen. Brrr naaien met glibbergaren, ben benieuwd!
Fijne dag, groeten Marijke

5 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je uitgebreid verslag doet. groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg benieuwd wat dat inhoud lijkt me ook wel wat voor mij dat low stress. Ik hoop dat je het leuk hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, vertel eens, hoe was de cursus? Jij ging met volle stress naar de low-stress cursus... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je herfsttafereeltje ziet er beeldschoon uit! Warme kleuren! En hoe was de cursus, was het Lo of High stressen? En wat heb je gemaakt? Ik heb van haar een cursus machinaal quilten gehad, ze heeft een heel uigebreide kennis, dus die cursus zit vast wel goed!! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!