woensdag 8 september 2010


Hexagonnendag, al een paar randen aan elkaar gezet, moet zeggen een hele klus om het netjes te doen. En gister, op mijn verjaardag, kreeg ik dit boek toegestuurd zo leuk om ook andere ruimtelijke blokken te kunnen maken met hexagonnen.
Had het boek one block wonders encore en ook nog twee andere boeken besteld bij de bookdepository, voorlopig alleen dit boek ontvangen. Ben ook erg benieuwd naar de andere twee(en wanneer ik ze mag ontvangen). Kreeg vanmorgen ook een mail wat ik allemaal moet doen voor de cursus Low Stress van Karin Lipton. O.a. de voet op mijn machine zetten, o heb ik nog nooit gedaan, ja zal het nu toch echt moeten proberen. Maar hoe weet ik nu of het goed werkt? En stofjes snijden en van alles en nog wat bij elkaar zoeken.
Over stofjes gesproken heb ook stof besteld bij aztec rose voor de kaleidoscoop ben benieuwd of het de goede kleur is. Had al een klein lapje thuis en nu maar hopen dat ik de zelfde kleur heb uitgezocht is altijd een beetje moeilijk te zien op de computer.
Fijne hexadag, groeten Marijke

8 opmerkingen:

  1. Prachtig ,Marijke ik ga je volgen hoe het gaat worden ...

    Groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ben erg benieuwd.
    Groetjes mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zo. Vind het vooral mooi dat er nieuwe patronen onstaan in de bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het wordt erg mooi zo en natuurlijk alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je zult de andere boeken van de bookdepository wel snel krijgen. Ik heb ooit drie boeken tegelijk besteld (ook dat wat jij al hebt gekregen) en ze kwamen alle drie op dezelfde dag, maar in verschillende enveloppen. Twee met TNT en 1 met een andere vervoerder. Schijnt goedkoper te zijn op die manier.
    Ik moet nog 1 baan naaien......

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, was je gisteren jarig? Wat leuk dat je het boek gisteren ontvangen hebt. Spannend zoals je quilt eruit gaat zien! Keep on quilting! Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ga me toch niet vertellen dat ik net te laat ben, alsnog gefeliciteerd joh!! Maar het boek mag er zijn he, heb het hier te leen van een vriendin, nog niet begonnen hoor, teveel te doen :)))) Maar de stof lonkt wel!! Prachtig wordt het joh!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog gefeliciteerd! Je blokken zien er leuk uit en een cursus bij Karen, gezellig en leerzaam. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!