dinsdag 14 september 2010


Kijk eens... ik ben vereerd met deze award van mijn quiltvriendin Hilde.
Nu mag ik 7 leuke weetjes over mijzelf vertellen.

1. Mijn DH is de liefde van mijn leven, 17 september zijn wij al 31 jaar heel gelukkig getrouwd.

2. Ons leven is compleet met onze dochter en zoon. En mijn altijd zorgzame moeder.

3. Ik geniet van onze altijd vrolijke bruine knuffelbeer de labrador die zo ondeugend speels is en daarom al voor de derde keer naar de GGB cursus gaat. hihihi!

4. Mijn creatieve hobby's zijn de rode draad door mijn leven en geven ontspanning.

5. Vind witte en melkchocolade in allerlei vormen heerlijk.

6. Geniet ervan om buiten onder het afdak, bij de knetterende vuurkorf te zitten met een glühwein en een stukje kaas.

7. Vind het heerlijk om heel vroeg op de dampige heide te zijn en burlen van herten te horen.


Iedereen die mijn blog bezoekt mag de award van mijn blog plukken, ik geniet namelijk van alle leuke en lieve blogreakties die ik op mijn blog mag ontvangen.
Vond het zelf heel grappig om eens na te denken over dingen die ik leuk vind! Heel veel plezier ermee,
groetjes Marijke

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je award.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marijke Gefeliciteerd met je award.Wat ben jij met leuke projecten bezig .

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!