donderdag 2 september 2010


Wat jullie misschien wel kunnen raden maar ik nog niet heb laten zien is....
Mijn stitchery van het herfsthuisje, heb nog een paar weken dus... moet te doen zijn.
Het is iedere keer weer een uitdaging om leuke kleuren te verzinnen die een beetje bij het seizoen passen. Natuurlijk ook weer een stofje erbij gebruikt, gaat het een beetje meer van leven.
Zoek ook nog een donker vogeltje als knoopje iemand een idee?
Heb nu dus echt drie verschillende projecten, stitchery, appliqueren en patchen. Leuk om af te wisselen!
Ook ben ik het in huis en tuin wat herfstdingen aan het neerzetten een grote pompoen buiten een mandje met pompoenen binnen en nog een herfstdienblad voor op tafel. Je kan het maar gezellig maken, toch!
Fijne dag, groeten Marijke

5 opmerkingen:

  1. Nou dat kun je zeker. We meten het echt zelf doen dat gezellig maken en de kleuren die er nu aankomen vind ik echt prachtig ik houd van de herfstkleuren. Je stitcherie is weer erg mooi aa het worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke wat zal dit ook weer een mooi huisje worden en vooral zo met de stofjes erbij.Zijn het vier huisjes die je maken gaat?Is het een bestaand patroon of een boek?Ik kom ze nog niet veel tegen bij andere handwerksters.Het is in ieder geval heel erg leuk.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke mooi joh, je huisje. Het is een echt herfsthuis geworden. Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Euhh klein vogeltje appliqueren?! Het is een heel gezellig huis hoor, zou er best willen wonen!! Mooie avond verder, liefs, Daniëlle PS de liniaal is al in huis hihi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke stitcherie is dit. Leuk dat je het ook combineert met stofjes.
    Ja het begint soms al echt op herfst te lijken. Heeft ook wel weer wat maar nog een paar keer buiten zitten lijkt me toch ook wel. Ben benieuwd naar een foto van je herfstcreaties. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!