vrijdag 22 oktober 2010


Al een hele tijd verzamel ik eigenlijk, zonder ik daar zelf erg in heb, hartjes, er hingen er al verschillende voor het raam in de slaapkamer maar zocht nog een goede manier om er meer op te hangen. En... zie hier, heb het gevonden, een rieten vogelvoederdak (was nog in de aanbieding ook) er zitten al haken aan heb er een paar toegevoegd hier en daar een langer touwtje eraan. Vind het zelf helemaal geslaagd!
Wat ook errug leuk is dat ik zie dat Le quilt mystère van Veronique Requena volgend jaar als BOM komt (zie mijn blogleeslijst), heb het boek al een tijdje in huis (heb er 2, hihi), maar heb er nog niets mee gedaan. Ze starten in januari, geeft mij de stimulans om mee te gaan doen.
En op het ogenblik staat mijn machientje bij de naaimachine winkel dus ben niet aan het naaien. Hoop dat hij snel gereed is.
Fijn weekend, groeten Marijke

12 opmerkingen:

  1. Dat is met ere Crea marijke, erg leuk zeg, ik zie wel een paar bekende, enne....kan ik dat tweede boek niet van je overnemen ?

    Groetjes, jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke je hartjes hangen zo super je moet maar op het idee komen.Ook ik heb het boek al een tijdje in huis vorig jaar op een beurs gekocht en had hetzelfde idee als jij om ook volgend jaar eraan mee te doen.Want als meerdere mensen elke maand een update geven is altijd zo leuk om te zien en zien quilten doet quilten vind ik altijd.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is nu eens een crea idee, leuk hoor.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk op deze manier je hartjes op te hangen, bij mij hangen ze ook door het hele huis! Ben van plan er dit weekend nog wat nieuwe bij te maken! Ja ook ik kan zo ongemerkt in een verzameling belanden, dus je bent niet de enige!! Fijn weekend, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke manier om je harten op te hangen en wat zijn ze leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke creatien en het hangt op een leuke plek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een plaatje! Mooi harten en een hele mooie creatieve manier om ze op te hangen.
    Groetjes Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je een berichtje hebt achter gelaten. En wat een leuk blog heb je. Erg creatief zo te zien. Je caleidoscoopquilt is een plaatje.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat leuk!!! Hier houd ik zo van! Ik heb ze nu aan een krans hangen boven de tafel....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. via via kom ik hier op je blog terecht en zie dit hartstikke leuke idee!
    groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!