dinsdag 23 november 2010


Hij is helemaal af, op de machine doorgequilt en alles verder erop en eraan.
Klaar voor vertrek naar mijn dochter met een klein railtje erbij kan zo worden opgehangen.
November is voor mij een hele volle drukke maand, afgelopen maandag heb ik ook nog de cursus free motion van Karen Lipton gevolgd, zeer intensief mag ik zeggen, op een gegeven moment was ik zo moe dat ik niet eens meer de draad in de naald kreeg. Maar wel een super cursus, veel geleerd, ook jammer genoeg dat mijn machine toch niet helemaal oke is. Heel fijn dat Karen dit opmerkte zou het zelf misschien niet gezien hebben. Ben benieuwd wat er nu met het machientje weer gaat gebeuren, hij wordt misschien wel opgestuurd en dan ben ik hem een paar weekjes kwijt. Kan hem eigenlijk niet meer missen het is een stukje van mijzelf geworden, hihi!
Vandaag nog voor 3 verjaardagen geshopt, dus ook nu weer uitgeteld, ga zo de witte lakens opzoeken.
En morgen.... neem ik ook de tijd voor de tijdschriften die vandaag door de brievenbus ploften en heb gekocht, wonen landelijke stijl en jeanne d'arc living en van de laatste ook het kerstboek van vorig jaar nu in tijdschrift vorm!
Groetjes Marijke

10 opmerkingen:

  1. Hij is inderdaad prachtig geworden. Veel leesplezier morgen.
    Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hé, die is mooi geworden!! Complimenten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige quilt geworden, slaap lekker vannacht en geniet morgen maal lekker van je tijdschriften.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is mooi geworden, Marijke. Wat zal ze er blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoop dat je ondertussen uitgerust bent. De quilt is nog mooier met dat kleine donkere randje. Veel plezier met je tijdschriften. groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie mooi geworden, prachtig. Ik hoop voor je dat je je machine weer gauw terug hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Marijke je hebt heel veel eer van je werk de quilt is erg mooi geworden en wat heb je hem snel af.Veel plezier met lezen en tot de volgende keer.groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige quilt met lieve spreuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tien met een griffel!! Heel veel succes deze week en veel leesplezier!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!