donderdag 6 januari 2011


Beer heeft de goedkeuring gegeven aan deze gehaakte omslagdoek, ruikt.. goed, zit.. goed, kleur.. goed, grote.. royaal en.... warm genoeg!
Ja en voor het warm genoeg heb ik het gemaakt, als ik in de huiskamer zit voel ik vaak een koude wind om mijn benen, al toen ik in elkaar zat te haken dacht ik, o... dat is lekker warm.
Het haakwerk wat op de grond lag bij mijn voeten, vond Beer ook een heerlijk warm plekje, een kleed en een hond op mijn voeten, ik heb geen warmtekussentje meer nodig, hihi!
Fijne dag,
groeten Marijke
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Wat een beeld van een hond. Ja die doek is natuurlijk ook mooi, maar ik ga voor de hond. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lijkt mij dat heerlijk warm
    Lekker samen met de hond in wegkruipen
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke foto mosaic! En zo lekker knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beer heeft er kijk op. Mooi en lekker warm. Beer is trouwens ook een dotje,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die Labradors houden wel van een luxe en warm plekje, heel dicht bij je in de buurt hihi!!! En dat bruin kleurt toch overal bij?! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een mooie hond, en gelijk geef ik hem. Lekker warm en dicht bij t'vrouwtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker warm en gezellig wat wil je nog meer he.Ik zit vaak met z'n drieen {2 honden en ik} op de bank,de ene is voor de warmte en de ander gebruik ik als tafeltje :)
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!