donderdag 20 januari 2011

huisje bouwen deel 6 'de vensterbank', home sweet home en.....Phebe

De vensterbanken zitten op zijn plaats, en ja..... nu bedenken wat er nog meer voor versiering op het huis wordt gemaakt, heb al wat in mijn gedachten maar.... even kijken of ik nog een patroontje heb die ik kan gebruiken zoniet ... dan wordt het een eigen maaksel!
Wordt vervolgd!

Omdat ik een handzaam werkje moest hebben voor de bee heb ik de home sweet home weer opgepakt!
Waarom lag dit huisje al een hele in de kast? Die 'piep' ronde biasband bloemen wat een crime! Maar .... laat mij toch niet kisten door een biasbandje, nee vooruit.... niet opgeven... hoor in mijn hoofd een bezige bij (een bee-er) die mij stimuleert om door te gaan.

En dit.................patroon viel vanmiddag door de brievenbus.......................


Dit is de Phebe van Di Ford dat wordt de uitdaging voor 2011, dit heeft alles in zich wat ik leuk vind,
 ben gek op de ohio star..... nou daar zitten er enorm veel van in,
ik vind appliqueren leuk ...... onwijs veel in deze quilt te vinden
 en ook de kleuren spreken me aan, dus dit is uhhh moet het helemaal gaan worden!

Iedereen een fijne avond,

groetjes Marijke

12 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd hoe je huisjes straks worden als ze helemaal klaar zijn, ik vind ze nu erg leuk worden, ook je home sweet home huis is erg mooi en heel veel succes met je Phebe, het is een super mooie quilt.
    Groetjes Anneke ^..^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is leuk om de bouw van je huisjes te volgen. Het wordt allemaal erg mooi.
    Ooohhh, jeetje, jij gaat de Phebe maken. Wow, wat een moed! Maar hij/zij is prachtig hè en zo te lezen heb je er veel zin in. Succes hoor!

    Groetjes,
    Inge
    http://ingesquiltverhalen.web-log.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bouwt goed door zeg, het wordt heel leuk. En wat een geweldige quilt van Phebe wil je gaan maken . Succes ook met je biasbandje.:)
    Groet Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow je gaat de Phebe maken; ik ben benieuwd.
    Leuk om te zien hoe je huisje verder gebouwd wordt. groeten liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou de werken gaan goed hé, versieringen zijn nu niet de zwaarste werken hé, dat is niet het leuke :-) zo kan je je inspiratie laten gaan.
    Mooie quilt hé de Phebe, nou ik ben gevallen voor de Morrell vind die collecties zo prachtig. Ben benieuwd naar je vorderingen.
    gr,
    mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Huisjes en Phebe....ook ik heb daar een zwak voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik moet ze nog maken. BBBRRR rot sliertjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat je toch de Home weer hebt opgepakt, want het is zo'n gave quilt! En de Phebe, ja daar ben ik ook mee bezig, lastig maar beeldschoon! Succes ermee, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie huizen ben je aan het maken en je bent ook gevallen voor Phebe. Leuk, nee geweldig. Het lijkt me ook zo'n leuke quilt om te maken. Heb ook het patroon maar ben nog niet begonnen eerst eens iets afmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat wordt een prachtig huisje en die Phebe is ook een heel mooi patroon. Goed van je dat je doorzet met de biasbandjes, de aanhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk hoor Marijke, je huisje en helemaal je Phebe, ik denk er nog over, ze ligt in de lade....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk! Weer een project ;-). Wel een schitterende, hou ons op de hoogte.
    Het huisje wordt ook mooi... Hier nog niet ;-(

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!