vrijdag 25 februari 2011

Home Sweet Home blok 5

Het bessenstraatje 58 is gemaakt, het 3d vlindertje zit los die maak ik pas vast na het quilten.
De besjes zijn gemaakt rond een ijzer ringetje wat precies de goede maat had en na verwijdering van het ringetje opgevuld met een heel klein rondje vulling nu zijn ze een beetje bollig zo leuk... moet er steeds even over aaien hihi!
Gisteren ook mijn machientje opgehaald er zit nu een nieuwe voorste printplaat in..... ik heb goede hoop dat hij nu eindelijk echt 100% is..... de tijd zal het leren.

Alvast fijn weekend,
groetjes Marijke

18 opmerkingen:

  1. Zoals altijd ziet het er weer heel gezellig uit!!! Binnenkort kom ik hem in het eggie bewonderen. Hopelijk is de machine nu echt 100% zou eens tijd worden.
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marijke, prachtig geworden dit huisje! Leuk idee om de besjes op te vullen, zal ook leuk staan. Geniet er maar van, groeten Maud

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marijke, wat een plaatje weer. Je werkt ontzettend netjes zeg!!
    Weer een klein stukje quilt klaar :-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ps Marijke, weet je ergens waar je dit patroon (online) kan kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Whow zeg wat een super huis en zo zonnig, je gaat als een trein zeg.

    * Terray het patroon staat in het boek Home sweet home van Blackbird design. Super mooi boek.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zonnig huis, ziet er vrolijk uit. groet liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi huis en leuk die rondjes. Het ziet er allemaal erg strak uit. Fijn dat je machine weer terug is ik hoop dat hij het weer goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig huis, veranda ervoor en het is mijn droomhuis!!LOL!! Hoop dat je machientje nu goed werk, niets ergers dan iets wat niet goed werkt!! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Anneke, bedankt voor het antwoord, dit boek komt op mijn verlanglijstje te staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gebruik je leuke stofjes, dat wordt een mooi.
    Heb je dit patroon uit een boek?

    Groeten miny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk gezellig en vrolijk huisje!! Je bent me al voor, ik ben hier nog mee bezig!
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhhh wat een zonnig huis!! Krijg hier visioenen van bessenjam, kom ze bij je plukken denk ik hihi, gaaf gedaan joh!!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijk gezellig huis.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik hoop het ook voor jou. Dat moet zo frustrerend zijn, lekker willen naaien en dan werkt het machientje niet mee...

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!