woensdag 30 maart 2011

schaapje en kippen....


Weten jullie nog het schaapje?
Het beestje heeft een plaatsje gevonden onder deze boom.
Het is eigenlijk een ovaal patroon maar maak er een vierkant van
 want....
nee.... dat vertel ik nog niet, hihi!

 

Weet je waar ik ook mee bezig ben?.....
Een kippenquilt.....
 zag hem voor het eerst bij Marijke
 en vond hem zo leuk en kreeg van haar gelijk het patroon.
Natuurlijk voeg ik aan deze quilt weer mijn eigen ideeën toe....

Wat zal ik nu eens gaan doen..

Punchen...?

Vorige week waren DD en ik op een creabeurs
daar heb ik voor het punchen de speciale lijm
en het ouderwetse acryl garen kunnen kopen,
was een verrassing dat het toch nog te koop is.... 
(en heb nu ook een adres waar ik evt. online kan bestellen)!

Wat zal ik gaan doen....

 toch nog wat appliqueren aan het zesde home sweet home huisje......
Of....
 toch maar wat steekjes aan de kippenquilt gaan maken.... jaaaa!
 maar eerst thee! hihi!

Ik wens iedereen een heel gezellige dag!
liefs Marijke

 

6 opmerkingen:

  1. Och Marijke, hoe herkenbaar. Ook al zijn ze 30...... wat kun je als moeder toch een zorgen hebben. En wat heerlijk dat we dan toch onze hobby hebben. Ik voel met je mee en wens je veel genoegen met quilten. Je maakt mooie dingen!
    Een hartelijke groet
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kippenquilt ziet er heel leuk uit. Veel sterkte met je dochter en geniet maar ten volle van het quilten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoffen voor de kippenquilt die wil ik ook ooit nog eens maken. Je punch wordt mooi en succes en sterkte met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat er leuk uit,dat punchneedle ?
    en ook dat kippenquilt,ben benieuwd hoe dat word. Gelukkig hebben we zo'n leuke hobby zodat je je gedachtes nog eens kan verzetten,sterkte met je dochter.
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt geweldige stofjes voor je kippenquilt uitgezocht, ben benieuwd hoe je het maakt. Sterkte met je dochter en schrijf het gerust van je af, helpt altijd wat. En af en toe lekker alles achter je laten en heerlijk gaan quilten.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmm, we gaan vrijdag lekker gezellig bee-en!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!