dinsdag 5 april 2011

Punchneedle theedoos en Dear Jane



Tada!!!! Het schaapje heeft is niet meer alleen..... en zijn ingelijst in......


                                                                     
                                                   Een theedoos!!!
Hier kun je goed de achterkant van het punchwerk zien, wie heeft er zin in thee?



Wil ook graag mee doen met de Dear Jane dag, hier zijn mijn Dear Jane blokken tot nu toe....
en vandaag weer een nieuw eekhoornblokje uitgeprint, dus voorlopig weer genoeg te doen, hihi!

Fijne Dear Jane Dag,
groetjes Marijke

17 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige doos!!

    Je blokken voor sjaantje zijn erg mooi. Leuk om weer eens in andere kleuren te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi die theedoos, inlijsten is je goed gelukt.
    Grappig dat jij deze maand ook de Dear Jane blokjes voor het eerst plaats, ik zet je in mijn lijst.
    Succes met eekhoorntjes, ik kan de verleiding haast niet weerstaan om ze ook te maken.

    groetjes miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave doos, en mooie DJ blokjes.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige theedoos!!! Dat is elke dag
    genieten, wanneer je hem pakt. Mooie DJ-blokjes
    heb je gemaakt. Ik ben er zelf ook sinds kort
    aan begonnen. Groetjes van Ageeth Dorsman

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige theedoos. Daar pak je met plezier je thee uit. En wat heb je mooie DJ blokken gemaakt ik zal je bij mij rijtje neerzetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh zeg, wat een prachtige theedoos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een moois!!!! Leuk... je Dear Jane blokjes enne die schaapjes hebben mooi hun voetjes op het droge....doe jij het trouwens met DMC garen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke theedoos, goed idee!!! Dear Jane blokjes zijn echt prachtig!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat punchwerk heb ik nog nooit gedaan, en ik vind je doos prachtig!!! Knap hoor!
    Leuke DJ blokjes ook.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuke theedoos zeg, en de binnenkant is ook grappig dat je dat zo ziet.
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellig hoor zo'n mooie theedoos. Je Dear Jane blokken zijn ook prachtig, heb het patroon van de eekhoornstjes wel gerpint maar ben nog niet zo ver om er mee bezig te gaan. Jij succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk die theedoos!!
    Je DJ blokken zijn mooi hoor, maak je de hele quilt van deze kleurstelling?? Ik vind het wel grappig zo om en om blauw/geel gekleurd

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marijke wat een prachtige theedoos is het geworden ook ik heb nog nooit punchwerk gedaan weet eigenlijk nog niet eens wat het is ga het van de week toch eens opzoeken.Je blokken zijn zeer apart en heel mooi in deze kleuren.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn de schaapjes mooi geworden en zo leuk op deze doos!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful way to decorate your tea box and wonderful Dear Jane blocks!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!