zaterdag 30 april 2011

verzamelingen en stekenlap



Vandaag heb ik mijn verzamelingen weer kunnen uitbreiden!

Het keukentje is aangevuld met....
roodbruin slibaardewerk..... heeft er weer wat schalen bij ...
De gebakjes etagère heeft volle schalen gekregen....
(DH en ik hebben wel ook een echte oranje tompoes en oranje moorkop gesnoept, hihi)
en ook bij de keulse potten is er weer één bijgekomen.

En wat is dat links onder?
Nee, dat is geen schaal pot of bak.....
Dat is een stekenlap!
Marian en ik hebben beide deze stekenlap in een dagje gemaakt.
Waarvoor.... de steken zie je nu in de daadwerkelijke grote en dat verschilt echt enorm met het stekenkaartje!
Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Nog een fijne koninginnedag!

groetjes Marijke
Posted by Picasa

7 opmerkingen:

  1. Mooie verzameling en je stekenlap is ook super.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad wat een leuke verzameling en de stekenlap lijkt mij ook handig, want je verkijkt je altijd op de grote van de steek.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt erop dat jouw machine weer vrolijk snort!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Behalve de grootte van de steek wil ik me ook nog wel eens vergissen in de richting van de steek, en dan staat een hartje op zijn kop... goed idee dus.
    groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie stekenlap lijkt me erg handig. Je verzamelingen vind ik ook erg leuk en mooi. Leuk als je er weer iets bijvind want je nog niet hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je verzameling ziet er inderdaad gaaf uit, ik ben op zoek naar een keulse pot voor mijn zout, zo een met een houten deksel en een houten schepje, had mijn Oma vroeger ook! Gaaf die verzameling zo bij elkaar te zien! En je stekenlap is prachtig, ik wist niet dat er zoveel verschillende steken waren!! Nog een heel fijne dag verder, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie verzameling, leuk dat je die hebt kunnen uit breiden.
    Hele fijne avond en tot gauw ;-
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!