vrijdag 27 mei 2011

Eekhoorntje 'blok 5'


het vijfde blokje.....

Natuurlijk moeten de oogjes en een knoopje op de strik er nog op.... 
de kleur van de kleine eekhoorn valt een beetje weg in de achtergrond maar....
laat het lekker zitten.....
heb bedacht dat hij dan wel een goede schutkleur heeft, hihi!!! 
Wat een smoes hè....
Heb op het ogenblik niet zo zin om naald en draad op te pakken...
gisteren een dear jane blok gemaakt maar...
die is naar de prullenbak vertrokken!

Laat jullie maar een paar foto's van de tuin zien....

Primula vialii


Bzzzz... op de lupine


de aardbei....
en als slot....


de nieuwe roos.... Rosa Gardener's Glory !
prachtig hè....


Iedereen wens ik een fleurig weekend,
groetjes Marijke






16 opmerkingen:

  1. Mooi blokje van de eekhoorn, ook je bloementuin mag er zijn hoor. Fijne dag verder. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee appeltjes in plaats van pompoenen, weer een mooi blok erbij.
    Dat is genieten van mooie bloemen.
    Fijn weekend!!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig blok met deze appeltjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi tafelkleed heb je gemaakt.
    Voor mij ook nog een Wimmetje.
    Groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jammer van je Dear Jane blok. Ik moet zeggen dat ik zelden een blok niet gebruik. Voor Jane werk ik met een plan.En voor de rest stop ik de niet zo mooie blokken gewoon erin. Zie je uiteindelijk toch niks van volgens mij.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blok weer en je tuin foto's zijn prachtig.
    PS Ook ik mis mijn volgers op mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, sat eekhoorntje! En ook je tuinbloemen zien er prachtig uit.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie foto's Marijke! Jij ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou vind je eekhoorntjes toch mooi hoor en ja het is wel juist dat die een goede camouflage kleur hebben hé.
    Gr,
    mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful flowers in your garden and such a sweet block. I like how you fussy cut the apples.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie bloemen heb je in je tuin daar past het blok mooi bij
    Jij ook een prachtig weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie tuin , aan de bloemen te zien, die zijn prachtig. Je blok vind ik ook heel leuk, en kleine eekhoorns horen toch een schurkleur te hebben :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zulke mooie bloemen heb ik hier nog niet gezien! Daar wordt je weer helemaal vrolijk van na een frustrerend uurtje patchen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt weer een erg mooi blok gemaakt en de bloemen prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jou blok en tuin zijn prachtig...
    groetjes yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!