maandag 9 mei 2011

Home Sweet Home blok 7 en OEQC

Wilgenlaan 73

Boom en een hibiscus geplant!
En bovenop...
daar is een schaal met 1/8 inch takje met blaadjes neergezet!
Het volgende huisje .... dat sla ik even over, daar moet ik even over denken....

OEQC Veldhoven

Wat heb ik genoten afgelopen vrijdag in Veldhoven zo gezellig met onze bijna complete bezige bijen bee op stap!


Kijk eens wat ik heb kunnen kopen!!!
Onwijs blij dat dit boek er voor mij stond!

The best of Baltimore beauties,
misschien wisten jullie al dat ik naar dit boek op zoek was, want ook op het prikbord heb ik er naar gevraagd.....
en
Beloved Baltimore album quilts
is ook zo'n mooi boek...
ging mee in de tas!

Wat heb ik genoten van de enorme hoeveelheid Baltimore quilts in alle soorten en maten
en ook de quilts van Elly Sienkiewicz.

 Toen zag ik ....... de quilt van het rechter boek! 
dat was voor mij, de kers op de taart!
De blokken van deze quilt zijn super - en van klein formaat - wat een kunstwerk!


Natuurlijk moesten ook nog deze mooie lapjes geaaid worden
en bij Karen Lipton nog een naaldenlapje genaaid
 met een speciale accessoire voor de Bernina, 
 leuk om te zien wat er allemaal nog meer mogelijk is op de naaimachine!

Kortom het was een dag met een gouden randje!
En onwijs gezellig met zijn zessen!

groetjes Marijke



14 opmerkingen:

  1. Mooi huis heb je weer gemaakt zeg, en gefelciteerd met je mooie boeken geniet er maar van.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig huisje. Daar zou ik wel willen wonen. En wat een leuke boeken & stofjes heb je gekocht. Ik heb ook met het boek van de Beloved Baltimore Quilts in mijn handen gestaan, maar heb het toch maar niet gekocht. Misschien binnenkort alsnog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige boeken en stofjes heb je gekocht, en fijn dat je er zo genoten hebt. Je huis is weer toppie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt lekker je best gedaan! Op je HSH blok én de OEQC. Mooie boeken en ik ben helemaal verliefd op die paarse libellestof.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat groeien de plantjes snel op de Wilgenlaan! En wat fijn dat je die boeken hebt kunnen vinden! Volgend jaar wil ik mee!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er dus ook zo genoten. Het was weer goed georganiseerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook dit is weer een mooi blok geworden! En die boeken, prachtig! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig blok ben je rijker!! Wat een heerlijk boek zi eik bij je liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marijke,

    De bouw van je dorp verloopt voorspoedig. Alweer een leuk huis erbij.
    Prachtig hoor!!

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig huis is het geworden. Wat leuk dat je dat boek daar tegen kwam, een geslaagde dag!!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig, je hebt hetzelfde boek gekocht als ik
    op de beurs! Wat waren ze prachtig, die baltimore
    beauties, vond je niet? Heb er een flink aantal op
    mijn blog gezet en kan niet wachten om eens wat te
    experimenteren aan de hand van het boek.
    Groetjes van Ageeth Dorsman.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat heb je mooie boeken gekocht en lapjes. Het was zeker enorm genieten van de Baltimores, ik ben er helemaal weg van. Zo mooi om te zien. Je hebt zelf ook een prachtig huis gebouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig huisje! Je schiet al op zeg!
    En de Baltimores......heerlijk gewoon - ik had ook wel even willen komen kijken. Je hebt ook mooie stofjes gekocht.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!