vrijdag 20 mei 2011

Tafelkleed en het badderende koolmeesje!

Het tafelkleed ligt op tafel!
Ben erg blij met het resultaat....
echt een metamorfose in de huiskamer

VOOR.... somber,

NA..... zonnig!
zeg nou zelf een hele verbetering, toch!

En.... als ik het zat ben, hihi, dat komt bij mij voor, hihi,
dan kan ik het tafelkleed altijd nog omkeren!

Er zijn tien verschillende quilt patronen gequilt in de bloemblokken,
die waren gratis te downloaden op http://www.patchpieces.com/,
daarnaast heb ik nog een franse lelie en bloemenrand toegevoegd!
Had nog een randje gequilt om een bloemblok
 maar dat het ik er weer uitgehaald!
Het was te druk en leidde af van de verschillende blokken,
misschien ooit nog iets....

weet je wat ik je ook kan laten zien.....

het badderende koolmeesje...
zie je hoe die spettert!

Alvast een heel fijn weekend,
groetjes Marijke



17 opmerkingen:

  1. Inderdaad een hele verandering. Ik hou zelf ook van leuke tafellopers. Als je van verandering houdt kun je elk seizoen afwisselen.
    Jouw loper vind ik erg mooi. Zo geniet je dagelijks van het mooie resultaat. Ook een fijn weekend en groetjes van Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden je quilt(tafel)kleed! Snel heb je hem af zeg! Schattig dat koolmeesje, goed van je dat je hem zo op de foto kon zetten. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er prachtig uit en inderdaad de zon schijnt op tafel. alvast een fijn weekend en groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende metamorfose, mooi kleed! Lief koolmeesje. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. P*R*A*C*T*I*G is tie geworden en het staat heel gezellig .
    Fijn weekend yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk is die geworden, wat kan een quilt veel veranderen aan de sfeer, ziet er gezellig uit.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die is erg leuk geworden, mooi zomer in de kamer
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het buiten zo spettert, haal jij gewoon de zon naar binnen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is erg mooi geworden.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is echt een verandering, prachtig is hij geworden, ook da achterkant. Heb je hem trouwens met de handquilt of op de naaimachine. Leuk dat koolmeesje en je link naar die site.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig tafelkleed. Ziet er zo gezellig en warm uit zo. En wat een lief koolmeesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat een hele mooie quilt en inderdaad hij brengt het zonnetje in huis.
    Gr,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi hoor ! Hij is prachtig je tafelkleed!
    groetjes uit Brugge Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo! Die is zeker mooi geworden. En ook prachtig gequilt. Daar ga ik nog eens goewd na kijken want ik moet daar nog aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig, het staat geweldig en inderdaad lekker fris! Ja dat krijg je met een vijvertje, badderende vogeltjes, dat is echt genieten en heb je al padden of kikkers? Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!