vrijdag 24 juni 2011

retail therapy... en wat zwemt daar...


retail therapy.....

Gisteren heerlijk gaan shoppen bij De Quilthoeve in Naaldwijk...
het franse tijdschrift country quilt, vilt editie
mooi cinnamon vilt
een onwijs leuke lap met voorbedrukte stitchery patronen
een lapje en een fq die daar goed bijpassen
en nog een lap voor een stitchery....
dat was een tas vol moois...!!!!!
Ook heel veel mooie boeken en tijdschriften ingekeken
veel ervan had ik nog nooit gezien
en er staat ook nog zo'n leuk boek bij.... 
vol met lieve en grappige konijntjes....
die staat voor de volgende keer op mijn WIH(eb) hihi lijstje!
Natuurlijk een heerlijk kopje thee gedronken
het was dus heel gezellig bij Wendy en Ingrid.

en wat zwemt daar nou.....


had hem al eens eerder gezien...

maar toen ik met het fototoestel terugkwam....
was de kikker al weer vertrokken.....

Een maand geleden zei ik tegen DH 
er zit alweer een kikker in de vijver...
allebei hebben we iedere keer naar de kleine groene rakker gespeurd...
wat kan die zich goed verstoppen in de vijver en tuin....
maar nu heb ik hem op de foto kunnen vangen!

Iedereen een super zonnig weekend,
groetjes Marijke


6 opmerkingen:

  1. Ik ben pas ook in naaldwijk geweest en heb ook heerljk lopen neuzen tussen de boeken en tijdschrifmten. Jij bent er ook goed geslaagd, zo te zien. Geniet van je aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht veel plezier ermee.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om even helemaal weg te zijn in een mooie quiltwinkel! Dan kun je er weer een tijdje tegen aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuke dag gehad
    En je hebt ook goed geshopt
    Ik ga donderdag shoppen en hoop ook op zo'n mooie buit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie aankopen heb je gedaan. Heerlijk om zo in een winkel te kunnen snuffelen. En wat leuk een kikker als huisdier erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt lekker geshopt , zie ik wel. En wat leuk een kikker in de tuin.(vijver)

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!