donderdag 9 juni 2011

*Spelen met blokjes*


Twee lapjes zijn opgesneden en in elkaar gezet.
Ook van twee andere lappen vier grote blokken erbij.....
in totaal al 40 blokjes...
was benieuwd hoe de kleuren bij elkaar staan....
er is niet zoveel keus van geweven streepstoffen in de zelfde dikte...
Het word voor mij een quilt waarbij ik dus niet kleuren bij elkaar zoek...
en dat is even wennen maar erg verrassend!

Weet nog niet hoeveel blokken ik kan snijden van de stoffen die ik heb....
het zouden er eigenlijk 812  moeten worden!
Deze quilt zou dan ongeveer 1.75 m x 2.55 m groot worden
dat vind ik nu al wat te groot, ik zie wel....

fijne dag,
groetjes Marijke


7 opmerkingen:

  1. Wat heb je leuk gespeeld met je blokjes.
    Ik vind het een verassende effect geven. Ondanks misschien dat wat donkere kleuren wat ik nu zie vind ik het eigenlijk wel heeeel erg mooi worden.
    Gewoon lekker verder spelen ;-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt dit leuk. Mooi al die kleuren en stoffen door elkaar die een erg verrassend effect geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke blokken zijn dit! En wat verrasend al die kleuren bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marijke, Ik vind dit een mega leuke quilt. Wat een leuke manier om streepstoffen te verwerken. Weer wat geleerd. Je hebt de stoffen echt prachtig aan elkaar genaaid. Je ziet amper dat de blokken uit 4 driehoeken bestaan.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oja, ik koop mijn wolletjes overal! Van internet, quilt- en stoffenwinkeltjes tot beursen...kwestie van verzamelen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier is een link trouwens, waar je wat pakketjes wol kan bestellen http://www.fatquartershop.com/store/stores_app/Browse_dept_items.asp?T=1&Store_id=499&page_id=17

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!