zaterdag 4 juni 2011

Wat zijn we aan het doen......?



2 blokjes Dear Jane en.....



"Woef"
 Hè, hè, eindelijk zetten ze een keer het badje neer....
het is toch heerlijk weer voor een bad....
Ik zat er al in voordat er een drup water in zat.....
Eindelijk daar komt die slang en "Plons" heerlijk die verkoeling
even lekker spetteren, kop onder water.... kont omhoog
voor een brokje ga ik er zelfs voorzichtig in zitten!
Af en toe even schudden, tjonge daar word je moe van...
mmm..... zou ze het goed vinden als ik mijn kop droog veeg aan haar rok.....
nee.... dat waag ik toch maar niet....
even opdrogen en dan....
tijd voor een tukje....

P.S. weet je wat het vrouwtje aan het doen is......
Die heeft een werkje van vorig jaar opgeduikeld....
een heerlijk werkje voor in de tuin
ze merkt dat het appliqueren haar beter af gaat dat vorig jaar....
en ze krijgt weer zin om een steekje te zetten.
Dat is maar goed hoor want.....
als ze geen steekje zet dan is ze aan het poetsen en veranderen...
en dan moet ik opstaan als ik net zo lekker lig en...
ben ik soms zelfs mijn eigen plekje kwijt....
nee, geef mij maar de steekjes, woef, woef!

Nu nog een bloemetje tot besluit, "hatsjoe"
ik moet er van niezen.....
alles wat in huis verandert moet ik besnuffelen
en dan is het goed...
dan ga ik naar mijn plekje....
en snurk......
 na weer een geweldige dag!

Een hi five, berepoot voor jullie allen,
groetjes van Beer de Labrador

Posted by Picasa

9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi DJ blokken, mooie pioenrozen en wat goed dat je het hekwerkquiltje weer hebt opgepakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's van Beer.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je met zo'n tevreden hond aan je voeten, heerlijk in de tuin kunt appliqueren! Ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GEWELDIG!!! DIe foto's van jou dog! Ook hier hebben we zo een badje...alleen heeft onze dog tegenwoordig de voorkeur voor vieze slootjes....ble, bah, stinkend beest! Geef mij maar het zwembadje....maar je DJ blokjes zijn weer goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie blokken en hele mooie foto's van Beer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie nieuwe DJ blokjes
    en je parkhekje wordt vast prachtig.
    groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je DJ blokken zien er erg mooi uit, de applicatie uit de oude doos is zeker de moeite waard om af te maken hij wordt prachtig ! ! !
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat die Beer.
    Je quilt dat je opnieuw ter hand hebt genomen ziet er een prachtwerk uit, ben echt benieuwd naar het vervolg.
    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die Beer!!! Dat hebben wij hier ook eens geprobeerd, een opblaasbadje met een laag water, geweldig die koppen van die 2 (onze vorige honden dan he) er werd niet in gelegen, ze liepen er aan 1 kant in en aan de andere kant weer uit, maar een plezier!!!
    Blij te zien dat je het hekwerk tevoorschijn hebt gehaald!! Het is een prachtontwerp!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!