donderdag 21 juli 2011

BBB (Beer Boa Breiwerk) en........ ja ook hier een quiltmand!



Ha daar ben ik weer....
Doe vandaag mijn werk als fotomodel.
Ze heeft zitten breien,
met traproedes  nr. 7
en loopy creative garen.
Eén bol was genoeg voor deze sjaal!
Zeven steken op de naald gewoon recht
om de andere lus omslaan en doorhalen!
Maar ja, hoe moest ze deze sjaal nu op de foto zetten?
Ik bood mij graag aan,
(zit er wel als circusartiest bij maar oké)
als er maar iets lekkers tegenover staat!
Zo'n lekker bot bijvoorbeeld,
ik likte mijn lippen al af mmm....
maar moest toch nog even blijven zitten...Klik!
Dan nog even die boa-sjaal af
 en dan ben ik er vandoor!

groeten van Beer



Nadat ik de mooie mand van Berna
 http://berna-mycountrynest.blogspot.com/2011/07/deventer-missie-voor-een-deel-geslaagd.html
en de mand van Jeannet
http://quiltingjeannet.blogspot.com/
had gezien vond ik bij toeval dit exemplaar bij de kringloopwinkel.
Lekker onder de douche gesopt en laten drogen
en nu veel van het overbeladen quiltrek
in de mand opgevouwen!
Dames bedankt voor de inspiratie!
Werkt fantastisch... wie volgt...

groetjes Marijke

9 opmerkingen:

  1. Mooie sjaal en wat een mooi fotomodel en de mand een geweldig idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mand, leuke hond en leuk sjaal. Een leuk blogje dus.
    Groeten, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo'n mand! Ik denk dat ik zaterdag ook maar eens snuffelen bij de Kringloopwinkels in Sassenheim, Beverwijk & Hoofddorp.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is Beer een volleerd fotomodel!
    Hij moet de groetjes van Don hebben,
    die nu ook zo'n prachtige sjaal wil
    hebben! Mooi gemaakt, hoor! En een
    geweldig leuke mand gescoord!
    Fijn weekend en groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beer je ziet er te gek uit man, ik snap dat je wel een beloning verdiende en zo'n lekker knabbelbot is wel het minste wat je vrouwtje je kon geven om je zo toe te takelen! Sterkte, groetjes
    Tara

    P.S. Vrfouwtje vind het een mooie mand!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd handig een fotomodel in de buurt.
    Wat een leuk idee om een mand te vullen met quilts.

    Goed weekend!!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeee, wat leuk Marijke! wat een enige mand, hoe kom je op het idee, hahahaha, wat goed van je om hem te soppen, dat had ik ook moeten doen, maar ja.....had het geduld weer niet en het was echt wel nodig.....nu liggen de quilts erin, dus tja.....komt nog wel eens...

    Groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat Yvette het maar niet zien, die wil ook model worden hihi!!! Stoer hoor Beer!! Gelukkig is mijn mand kleiner, mijn oude luiermand met lapjes voor de English Basket Quilt, ook weer eens opzoeken! Jij ook bedankt!! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!