donderdag 7 juli 2011

Eekhoorntje 'blok 7'


Had er helemaal zin in,
Wist gelijk hoe het blokje eruit ging zien...
Natuurlijk moeten de oogjes er nog op vastgenaaid worden maar....
 het belletje moest ik er gewoon even opleggen!


Op het ogenblik is dit antiekblauwgroen helemaal mijn favourite kleur...


Eigenlijk helemaal niet zo nieuw voor mij,
af en toe komt het gewoon van...
het woonwinkeltje op zolder!

Daar staat afhankelijk van het seizoen,
vooral gele, rode en paarse decoratie
en een heel stel rieten mandjes
en natuurlijke frutsels.

Als ik dan zin heb in wat nieuws,
dan loop ik even naar
 mijn woonwinkeltje op zolder
en kom met van alles leuks weer naar beneden.

Hummm... op het ogenblik is het een zooitje op zolder,
maar het is daar nu echt te warm, om op te gaan ruimen.
(Goed excuus toch, hihi.)

Natuurlijk is het dan wel weer heel leuk om een nieuw plantje te kopen...

En van het geheel....
daar geniet ik enorm van!!!

groetjes Marijke


P.S.
Hebben jullie dat nu ook....
  een favourite kleur,
en/of hebben jullie ook de neiging net als ik
 om af en toe
het huis te veranderen....
Het begint meestal met één klein dingetje...
en voordat ik het weet, doet het hele huis mee.
Ben ik de enigste die dit doet???
(zal vast niet), hihi!

9 opmerkingen:

  1. Hoi Marijke, dit is ook weer een prachtig blokje geworden! En ja, iets veranderen in huis blijft leuk! Groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh nee ik herken dat helemaal, liep gisteren al te kijken naar een mooi donkerrood kleed, omdat mijn vorige naar de knoppen ging door een overstroming! Moet het echt kopen voor de winter komt want dan komen de donkerrode spullen weer naar beneden en het groen gaat weer naar boven, helaas heb ik nu met Tara niet meer een heel licht kleed op de vloer, dus iets minder mogelijkheden om alles te veranderen, maar poppen, beren, vazen, kussens alles wordt dan aangepast en ik kom in een andere sfeer terecht, warm rood voor de koude winter, groen met fris geel voor het voorjaar en groen met crème voor de zomer en Oranje en andere herfsttinten voor de herfst. Heerlijk toch! Genieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi blokje is het weer geworden!
    En dat veranderen: ja, liefst vaak!
    In de zomer heb ik veel ecru, in de
    herfst de aardetinten, en dat wordt
    in de winter aangevuld met wat donker-
    rood. Momenteel vind ik dat Scandina-
    vische lichte blauwgroen zo mooi, maar
    daar heb ik nog niets van... toch
    misschien maar iets aanschaffen?
    Veel plezier in je "nieuwe" interieur!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij snel, je blokje is weer heel mooi geworden. Ik heb niet dat ik een andere kleur kies, maar wel ben ik om de zoveel tijd met de stoelen en tafels aan het schuiven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jee! Je gaat als een speer met je eekhoorntjesquilt!
    Mooi hoor.

    Hier heb ik voornamelijk aubergine/paars en fuchsia kleuren in de woonkamer. Soms koop ik nieuwe accessoires erbij, vaak in de uitverkoop of winkels zoals Xenos en Action. Maar geen rigoureuze veranderingen hoor ;-)

    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi blok en wat heb je dat weer snel gemaakt. Dat oude blauwgroen is zeker mooi en nee ik heb niet zo'n winkeltje jammer genoeg want ik heb geen zolder had ik die wel dan zou ik het zeker ook hebben denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi warm blok is het weer geworden. Dat van dat winkeltje herken ik zeker wel, ik heb er ook één op zolder, en in de schuur....heerlijk dat veranderen met accesoires, op dit moment ben ik in to the color purple....in alle oude varianten, Mmmmm

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heel herkenbaar hoor. Bij mij is het zelfs zover gekomen dat door al mijn seizoensaanpassingen ik tot de conclusie kwam dat we eigenlijk best onze living konden restylen door verbouwingen. Gelukkig zag manlief dit zitten en ons living/keuken is volledig verbouwd tot nieuwe vloer aan toe.
    Ik heb ook zo'n winkeltje maar dan qua decoratiespullen en geen meubelspulletjes. Voor het moment houd ik het wel iets strakker, dus minder decoratie maar ik ben zeker dat dat binnen een maand of zo weer kan veranderen en ik mijn winkeltje terug ga raadplegen.
    Het geeft je zo telkens een nieuw huisje hé :-)

    Trouwens mooie blok, de quilt zal zo mooi worden.

    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat leuk om te zien hoe je je eigen draai eraan geeft..dit blok is ook weer heel erg leuk:)
    Fijne dag,,

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!