donderdag 28 juli 2011

parkhek en de quilthoeve

Het parkhek
Tada, zo ziet het parkhek er nu uit....
maar moet nog wat blaadjes en steeltjes maken voor erboven....
zodat het geheel nog meer diepte krijgt.
Dezelfde zwarte stof, die ik voor het hek had gebruikt
vond ik toch een beetje te effen...!
Nu had ik een leuk stitchery patroon besteld bij De Quilthoeve
en die kon ik vandaag gaan halen.
Zie je het donkere lapje.... dat ga ik gebruiken voor het parkhek
en natuurlijk moesten ook nog andere lapjes mee
naar huis!
De Quilthoeve daar was het vandaag een feest!!!
met allemaal heel gezellige quiltdames!!
 op het terras genoten van de thee en het gezelschap!
Bedankt dames een dag met een gouden randje.
Misschien zie je dit gezellige stel nog een keer op het blog van
De Quilthoeve vereeuwigd..... Wendy heeft er nl. een foto van gemaakt!
Nu was ik al vereewigd (met toestemming van haar blog geplukt).

 Was de 100e volger!!!
Maar hoe dat is gebeurt .....
kan niet een berichtje bij de quilthoeve achterlaten
 omdat de computer mij niet herkent als blogger (door  de nieuwe explorer).
Zat nijdig te kijken hoe ik mij iedere keer opnieuw aan moest melden en....
vervolgens mijn hele reaktie om mee te doen met de give-away
ineens verdwenen was.
Nu wordt ik bijna nooit volger, omdat ik deze lijst totaal niet gebruik,
voor mij is het veel makkelijker om direct de blogs rechts op mijn blog te lezen.
Maar... zo nijdig als ik was .... ik moest en zou meedoen....
en heb mij aangemeld als volger en toen maar een mail gestuurd
en gevraagd of ik nu toch mee kon doen.
Kreeg ik een mailtje terug.... heb jij je vanmorgen aangemeld als volger.....
Ja hoezo.....
Gefeliciteerd je hebt gewonnen....
moet eerlijk zeggen, drong nog niet zo door.....
 de give-away winnaar zou toch pas eind juli bekend worden gemaakt???
Nu blijkt het dat ik de 100e volger was en dat die ook een prijs kreeg....
opnieuw het give-away bericht gelezen
stond er toch echt, ach beetje blond uhhh grijs, hihi!
Toen dacht ik nijdig zijn op zijn tijd kan geen kwaad
 als je zoiets leuks ervoor krijgt!
Nee, hoor daar begin ik niet aan daar ben ik veel te vrolijk voor, maar...
Leuk blijft het!
Trouwens ik reageer nu bij mensen die onder hun blogberichtje de reakties hebben
ANONIEM
maar ik ben het wel, hihi!
Voor mensen die het voor bloggers zoals ik makkelijker willen maken, kunnen als ze dat willen,
bij hun instellingen...... reakties...... voor pop-up kiezen i.p.v. onder het bericht ingesloten.

hartelijke quiltgroetjes,

 Marijke

10 opmerkingen:

  1. Wat wordt het al een bijzonder mooi quiltje met dat hekwerk! Ben dan ook erg benieuwd naar het resultaat...en wat geweldig voor je dat je de 100ste volger was...mooie aankopen trouwens, weer een leuk werkje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi parkhek en een leuke stitchery aangeschaft. Gefeliciteerd met de 100e volger, wat een moeite heb je ervoor moeten doen, dan heb je het ook echt verdiend hoor.
    Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was erg leuk om je gisteren te zien Marijke! het was zeker een gezellige sfeer. Wat jij hebt met die reacties heb ik overigens ook hoor, ik reageer alleen onder anoniem of bij mensen die het pop up venster hebben geselecteerd, anders is het zo omslachtig en wordt je er inderdaad "nijdig" van, hahahaah. Benieuwd naar je stitcherie die wij dus ook hebben gekocht....

    Hartelijke groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs. En wat is je hek mooi, echt de moeite om naar te kijken. Groetjes mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs en wat een mooie dingetjes heb je bij de Quilthoeve gekocht. Ik vond het er ook zo leuk! Geniet maar lekker na van je aankopen en je ontmoetingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bofkont gefeliciteerd!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zou zo met je door dat park willen wandelen, gaaf geworden joh!!!! Prachtige lapjes!!! Mooie zondag, liefs, Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marijke wat leuk dat je een prijs gewonnen hebt ik zag al een foto en een verhaaltje bij de quilthoeve op hun blog maar had niet in de gaten dat jij dat was.Je hebt je hekwerk wel snel af en ik heb de foto vergroot en neem mn petje af voor je, zulke onzichtbare steekjes heb je gemaakt.Veel plezier met je nieuwe stitcherie.Groetjes en nog een fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hek wordt heel mooi, en wat een leuke verrassing, een prijs winnen.
    groetjes
    Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig quiltje met het hekwerk!!!
    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!