maandag 29 augustus 2011

Bloemen in de tuin


Een bloemetje
 tussen bloemen en bessen!

Vind het borduren weer helemaal leuk...
Ieder deel van het patroon wordt met één kleur gemaakt...
dat werkt erg prettig...
 omdat je dan niet...
 de verschillende kleurtekens hoeft te onderscheiden. 
Niet te lang achter elkaar en...
met een stift om gedane steekjes af te vinken...
zo is borduren weer geweldig!
Denk dat borduren op het ogenblik in is...
zie zoveel leuke borduurwerkjes...

Wie is er ook met borduurwerk bezig?


En in de tuin...

Schrik ik af en toe...
als ik de oude bloemen weg knip...
van een kikker!
Hij valt in het donker echt niet op!


Ze voorspellen beter weer deze week...
nu maar hopen dat ze gelijk krijgen!

Fijne dag,
groetjes Marijke

Posted by Picasa

10 opmerkingen:

  1. Mooie borduurtjes.
    En van dat betere weer; dat hoop ik ook. We zijn vrij deze week en dan zou het toch leuk zijn als het in elk geval droog wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo naamgenote, wat leuk die mooie geborduurde bloemen. Ik ben ook druk bezig met borduren en soms met quilten.Ik werk veel met rood bij het borduren. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie borduurtjes! Ik doe het ook graag, maar de laatste tijd heeft het
    quilten voorrang. Lief kikkertje, maar
    inderdaad even schrikken, als je die
    tegenkomt. Ik schrok vorige week heel
    erg van een klein muisje, die nog
    harder van mij schrok! We hopen zeker
    op beter weer, want ik wil donderdag
    naar de open dag van de Quilthoeve,
    dat leek mij zo leuk.
    Groetjes van Ageeth Dorsman

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja leuk zo af en toe ook borduren, mooi die geborduurde bloemen de echte ook ;))

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marijke,
    Ik heb momenteel drie borduurwerkjes onder handen en er liggen er nog drie in de wacht! Dus ja ik ben ook bezig, heerlijk toch als afwisseling met de lapjes! Je borduurtjes zien er trouwens schattig uit! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je borduursel zien er schitterend uit, en ja die kikkers.... ik schrik me ook het hoedje als ze in een keer wegspringen brrrr.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je zo kunt genieten van alle kleine dingen om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie borduurwerken en wat een mooie foto's, grappig ik heb ook ineens een kikken schrok me een hoedje van de week toen ik hem voor het eerst zag. Nu let ik goed op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat ik je vanmiddag tegenkwam. Groetjes, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tineke, mail mij even op marijke@rolink.demon.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!