donderdag 11 augustus 2011

Laatste 2 eekhoornblokken en mijn rarieteitenkabinet

Blok 8 en 9.....
De laatste blokken van de eekhoornquilt...

Ben weer enorm aan het veranderen geweest....
Nee het huis beviel helemaal niet.....
na al de huizen van de home sweet home....
kon ik geen gewoon huis meer zien....
Dus het idee was....
dan maar een huis op wielen....
En toen moest alles worden verandert.....
want in het midden zou de caravanpompoen een plaatsje krijgen...
maar dan zouden de vierkant in vierkant blokken erachter verdwijnen...
De oplossing was de laatste twee blokken verwisselen.....
 en de rechter strook van oorspronkelijk het laatste blok verhuizen naar de linkerkant...
En omdat de vogel en eekhoorn afwissel als blok...
zijn hier de vogels en eekhoorn gaan samenwerken!


Het rarieteitenkabinet.....


Afgelopen week heb ik bij de kringloop
een waxinelichthouder met boerderijquiltdieren gekocht....
Ja dan krijgen ook de andere brocante naaicuriosa een nieuw plaatsje....
Alle drukknoopjes en oude scharen had ik al jaren in een naaidoos....
 af en toe kreeg ik (de kantjes)....
en kocht ik er wat bij.....
En ondertussen is het een leuk........
rarieteitenkabinet geworden!

Fijne dag,
groetjes Marijke

11 opmerkingen:

  1. Je Eekhoorntjes quilt lijkt mij erg mooi worden, ben erg benieuwd naar het hele plaatje als hij klaar is
    En ik wil je rarieteitenkabinet wel op mijn werkkamer hebben dat is perfect geworden daar mag je zuinig op zijn
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Meid, je hebt de smaak te pakken! Ben benieuwd naar het geheel van de eekhoornfamiliequilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat rariteitenkabinet van je ben ik helemaal weg van. Ontzettend leuk idee.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je rariteitenkabinet is echt te gek, en je eekhoorntjes zien er ook weer prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je rariteitenkabinet is wel heel bijzonder!!!
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal het een grappig geheel worden, erg leuk idee een pompoenhuisje!!

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb jij die blokken fijn veranderd. Ik vind de pompoencaravane ook leuke dan het gewoon huisje.

    Groetjes,
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woeiiii dat is een prachtige creatieve kronkel die je daar geproduceert hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marijke je bent zelf een ontwerpster ook ik vind jou blok mooier dan het orgineel ik wed dat je veel fantasie hebt,zeker als ik je rarieteitenkabinet is bekijk.Erg leuk.Groetjes en een fijn weekend Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blokken heb je ervan gemaakt erg leuk om je eigen draai eraan te geven en je kabinet geweldig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is knap gedaan zeg!!
    Wat een creatieveling ben jij toch!
    Hele mooie quilt,superknappe ontwerpen en héél mooi afgewerkt!
    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!