zondag 7 augustus 2011

stitchery 'De Tuin' en pompoenentijd?


De kleine stitchery 'De Tuin' is ingelijst!
Ben erg blij met het resultaat...
De Tuin is 10 x 20 cm groot geworden.
Ik had eerst de lijst en heb het patroon toen verkleind
zodat 'de tuin' erin zou passen.
Doordat het zo ienie mienie was werd het
toch een heel karwei!


en
krijgen jullie ook zo'n zin in
 om het binnen gezellig te maken....
Gisteren kon ik de verleiding niet weerstaan 
om deze verse pompoenen kopen!
(de kleintjes zijn neppers, hihi)
Nu het zo somber in huis is
 en de regen met bakken uit de hemel valt
 vond ik dat de kamer
 een vrolijke noot kon gebruiken...

Fijne zondag,
groetjes Marijke





11 opmerkingen:

  1. Schattig die stitchery! Past heel mooi bij het lijstje.
    En die pompoenen staan heel gezellig maar ik wil eerst nog een paar weken zon!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige stitchery, en je
    lijstje vind ik helemaal geweldig
    (is ook precies mijn stijl...)! Ik
    wist niet, dat er nu al pompoentjes
    zijn, toch eens kijken, want daar hou
    ik ook wel van. Fijn weekend nog,
    Ageeth Dorsman.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je stitchery een plaatje. Je pompoenentafeltje ziet er schitterend uit maar ik wacht daarmee nog even, eerst nog even vakantie vieren.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh, jij bent al in herfstsfeer. Ik hoop toch echt dat we nog wat mooie zomerdagen krijgen. Je stitchery is prachtig geworden.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige stitchery is het geworden en wat netjes ingelijst.
    Leuk je dienblad met pompoenen, staat altijd gezellig.

    Groeten Miny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He...dat lijstje, maar dan in 30 bij 50 cm heb ik ook, destijds gekocht in de States. Ik vind je stichery er super in staan....en die pompoenen zijn al zo heerlijk herfstig, hihihi...het is duidelijk we zijn allen van slag met deze druilerige zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stitcherie. En de lijst ook erg mooi. De pompoenen wat een schatjes en het staat erg gezellig al ben ik er ook nog niet helemaal aan toe, ik krijg over 3 weken pas zomervakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je pompoenen staan heel gezellig, maar ik wil nog zo graag even een beetje zomer. Je tuin vind ik prachtig, en wat een staat het mooi in die lijst. Het was wel een priegelwerk, maar het resultaat mag er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig zeg, zo petieterig maar ook zo mooi! Ben ook op zoek naar dat formaat lijstje, helaas nog niet gevonden! Lekker veel kleur die pompoenen, maar ik beheers mij nog, want eerst nog wat zomer voor ik de herfst/ winter kleuren binnen haal anders duurt de winter veeeeeel te lang! Maar het staat geweldig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marijke ik vind je stitcherie erg mooi geworden en het lijstje is er voor gemaakt.Je pompoenen liggen ook mooi te wezen hier ben ik buiten al gewoon sommige bloembakken aan het opruimen omdat de bloemen niet mooi meer zijn zo vroeg heb ik dat nog nooit gehad.Groetjes en een fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief die stitcherie ik wil alleen nog geen pompoenen, asters kaarsen ik wil nog lekker buiten in de zon met een glaasje wijn vrolijke stofjes om mij heen zitten dus ik hoop op een zalige warme nazomer

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!