zaterdag 24 september 2011

verjaarscadeaus en de herfst

Kijk eens wat ik voor schitterende verjaarscadeaus heb gekregen....

Mijn schoonzusje Mirjam heeft het kussenstramien geknoopt
en
Marian mijn beevriendin heeft het biscornu speldenkussen gemaakt,
mooi hè!
Echt iets waar ik enorm van geniet!

en in de tuin
daar schieten de
paddestoelen
de grond uit!

 de
Herfst
is op het
noordelijk halfrond
23 september om
11.05
begonnen!

Het is mijn favourite seizoen en met de zon zoals vandaag helemaal
geweldig!



Fijn weekend,
groetjes Marijke


6 opmerkingen:

  1. Mooie herfstplaatjes. Ook mijn favoriete seizoen. Tenminste als we wel een zomer gehad zouden hebben. Nu komt de herfst me wat te vroeg. Dit weekend maar extra genieten van het weer.
    Het kussen en biscornu zij. Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als de herfst is zoals vandaag is het een heerlijk seizoen, maar als er alleen maar regen en storm is, dan prefereer ik de lente! Leuke cadeautjes heb je gekregen, altijd gaaf als je iets persoonlijks krijgt! Nog van harte en nu lekker van de zon genieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd. Leuke kadootjes, zelfgemaakt is altijd leuk. Het idee dat mensen dat voor je over hebben betekent zoveel. geniet van deze mooie herfstdagen groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn zeker erg mooi cadeaus. Alsnog van harte en wat een mooie paddestoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een leuke kadootjes heb je gekregen. Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!