donderdag 1 september 2011

Vriendindag en De Quilthoeve


Deze zonovergoten middag
had ik met mijn vriendin afgesproken bij De Quilthoeve
(word daar altijd enthousiast onthaalt wat resulteerd in een rood hoofd bij mij, hihi)
daar was vandaag (en ook nog morgen) een nazomer-fair!
(De grote houten doos is daar gekocht).

O wat een heerlijke middag!
en verwend!!!
Kijk eens wat ik van haar kreeg
zo'n prachtig ienie ienie ienie mienie borduurwerk,
nu moet je weten dat ik deze superkleine steekjes
altijd (kwijl, kwijl) bewonder
het is maar goed
dat  ik een sjaaltje om had, hihi!
En dan nog een heel leuk mapje met kant en hart
met daarin...
dit snoepje van een schaartje
daarbij ook nog
 een met liefde gemaakt 1000 dingen doosje!
En dit alles door vriendschap!
Dank je wel!

Gezellig op het terras gebabbelt met nieuwe vrienden
(Tineke kijk even onder jouw vorige reactie
 voor mijn mailadres)
de tijd was eigenlijk veel te kort moeten we gauw
nog eens overdoen dames!

Kortom een dag met een gouden randje!

en weet je wat leuk is...
morgen is er weer een dag...
met een bee en bezoek aan de winkel!

tot ziens,
groetjes Marijke

11 opmerkingen:

  1. Ik ben jaloers!!! Wat een mooie spulletjes uit die leuke winkel.
    Ik hoop dat ze volgende week ook nog van die leuke dingetjes hebben. Dan mag ik er weer heen. Het is nogal een eind rijden hier vandaan dus we combineren het met de tentoonstelling in Leiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet je houten box er ook leuk uit! en "Daantje" lijkt de kerstman wel als ik het zo op allerlei blogs lees.......

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie houten box heb je gekocht, en heerlijk een gezellige zonnige dag, (hier niet) dat doet een mens altijd goed.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je leeft tenslotte maar een keer toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your "Remember Me" is gorgeous, I used the Aged Pewter thread, but yours is just lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat heb jij een geweldige dag gehad en dan ook nog zulke mooie kadootjes gekregen.
    De box vind ik super.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke kadootjes gekregen! Een mooi mapje met schaartje en dat kussentje is echt enig. Wat een lieve vriendin heb jij. Heerlijk dat je zo genoten hebt! Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je prachtaankopen gedaan en cadeau gekregen, die winkel staat nog op mijn lijstje voor ooit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Naamgenoot,

    Via de site van Berna ben ik op je blog gekomen. Leuk, gezellig blog heb je, ik heb mij als volger aangemeld.

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marijke
    Wat een gave houten box
    En je buit .... watertanden
    Prachtige werken inspireren me enorm op jou blog
    Dank voor het delen
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!