maandag 28 november 2011

Poppenquiltje, rozenkrans en Simply Vintage!


Het topje van het tweede poppenquiltje is af!

Vond het erg leuk om een eigen draai te geven aan....
 de Dresden plate bloem!

En Ooo dit tijdschrift is ZO LEUK!!!

Heb het vorige week ik bij Petra Prins besteld
een tijdschrift zo dik als een boek
144 pagina's en dan nog een patroonblad...  
met allerlei technieken...
waarvan de beginselen super duidelijk worden getoond
(mijn kennis van frans is miniem, hihi)
van alles op vintage gebied komt aan de orde
 natuurlijk quilten
b.v. van Jan Patek
een stichtery kerstboom van Els Feteris van Bobbin
rug hooking
ultra punch
wol appliqueren
verouderings techniek op een deksel
scrap idee
leuke binnenkijkers en achtergrondverhalen....
voor mij helemaal geweldig!
EEN SUPER TIJDSCHRIFT!

en.....
 bij de ROZENKRANS.......

 zijn er al wat vierkantjes gequilt!

Fijne dag,
groetjes Marijke

20 opmerkingen:

  1. Het ziet er super uit Marijke!!! Wat een dotje gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een vreselijk LEUK quiltje, echt SUPER!!! Ik ben helemaal flieft. groetjes Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf boek en wat word je krans mooi! Ook het poppenquiltje is schattig, je bent lekker bezig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat laat je ons weer leuke dingen zien! Je poppenquiltje is prachtig en je rozenkrans ook! Ik heb dat blad ook gezien, lijkt me erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent weer heerlijk bezig. met dat boek maak je me wel erg nieuwsgierig. groeten van liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh Marijke wat word je rozenkrans mooi!!! Leuk he het nieuwe tijdschrift, wij krijgen hem gelukkig deze week ook, kan niet wachten ;-))

    lieve groet, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje van een poppenquiltje
    is het geworden! En je rozenkrans
    wordt ook al zo mooi! Dat tijdschrift
    lijkt mij ook wel wat, moet het alleen
    eens inzien om te kijken of mijn wat
    weggezakte kennis van het Frans wel
    toereikend is...
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi poppenquiltje!!!!
    Heel erg geslaagd.
    ben héél erg beniewd naar dit boek.Heb het besteld bij Dreefhuys( Belgie)en zou morgen geleverd worden.
    Blijkbaar een heel goed boek.
    Ook je rozenkransquilt ziet er zalig uit.Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw wat is de dresen mooi geworden, dat heb je geweldig gedaan en wat goed dat je al aan het quilten bent aan je rozenkrans. Het boek lijkt me geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk poppenquiltje. En dat tijdschrift lijkt me ook heel mooi.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enig poppenquiltje. Enig is niet het juiste woord. Ik vind 'm geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk poppenquiltje! Goed he, dat je met nihil Frans toch uit de voeten kunt met een Franstalig tijdschrift *grinnik*

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij gaat als een speer, terwijl jij volgens mij niet eens de hele dag tijd hebt om te quilten... Mooi tijdschrift, kom er graag even in neuzen als ik in januari in NL ben!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke Dresdenbloem is dit geworden! Veel plezier met je nieuwe magazine, het ziet er veelbelovend uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig en ook apart is je poppenquiltje geworden het aparte kun je wel aan jou over laten [en dat bedoel ik als een compliment hoor]Ben ook benieuwd naar het tijdschrift.Fijne week Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh mooi quiltje!!! Maar die ronde vormen.....zucht.....ben ik niet zo goed in!!!
    succes met quilten, je bloemenkrans is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. The quilts are so fantastic! I love them! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Anonieme reacties kunnen niet worden geplaatst!
Het is niet toegestaan om links te plaatsen in reacties.
Reacties met links naar andere websites worden altijd verwijdert!